return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
verkiezingspoll (pg. 18)
View this Thread in Original format
Bertn
ik vidn dat ze echt het blok 4 jaar moeten laten meeregeren!!


kijk maar naar de cijfers van de verkizeingen in oostenrijk! daar was 4 jaar geleden een extreemrechtse partij aan de macht gekomen, met super hoge stemresultaten.

ze hebben daar 4 jaar mogen regeren, en kijk wat nu gebeurd is: bij de nieuwe verkiezingen hebben hun cijfers een diepe val genomen:D


dit scenario zie ik ook in vlaanderen gebeuren. het blok heeft veel praatjes, maar zij weten nog niet hoe moeilijk het is om een land als belgie te besturen! laat hen maar eens doen, ze krijgen het deksel binnen 4 jaar wel op hun neus!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bertn



dit scenario zie ik ook in vlaanderen gebeuren. het blok heeft veel praatjes, maar zij weten nog niet hoe moeilijk het is om een land als belgie te besturen! laat hen maar eens doen, ze krijgen het deksel binnen 4 jaar wel op hun neus!

Vind ik dus ook! En als ze het - tegen alle verwachtingen in - toch goed doen, des te beter voor België...
djcresto
quote:
Originally posted by Bertn



dit scenario zie ik ook in vlaanderen gebeuren. het blok heeft veel praatjes, maar zij weten nog niet hoe moeilijk het is om een land als belgie te besturen! laat hen maar eens doen, ze krijgen het deksel binnen 4 jaar wel op hun neus!


Hier ga ik slechts gedeeltelijk mee akkoord. Ik vind ook dat ze het blok eens moeten laten meeregeren. In Vlaanderen kunnen ze ook niet zoveel misdoen. En wie weet krijgen ze dan net zoals in Oostenrijk het deksel op de neus. Maar ik denk dat het blok wel al op het punt is dat ze zicht volledig ontpopt hebben toch zeer goed gestructureerde partij die niet zo snel uit haar lood zal te slagen zijn. Als opositie moet je nu eenmaal veel praat verkopen.
SilentEagle
Als ze dan een goed gestructureerde partij zijn, met ideeën die alsmaar meer naar het midden opschuiven EN door anderen overgenomen worden, waarom heeft iedereen dan zo'n schrik?
djcresto
De cd&v-nva behalen toch iets meer stemmen dan ze vorige keer apart behaalden.

Een regering vlaams blok - cd&v-nva is dus perfect mogelijk. En zoals anja al aanhaalt, die hun standpunten liggen niet eens zover uit elkaar.
Nuja, als groen wil meeregeren, wat zeer te betwijfelen valt na hun verlies vorig jaar dan zal er wel een cdvnva - spaspirit - groen kartel uit de bus komen. Doet groen dit niet dan zal het cdvnva - spaspirit - vld worden.

Over de europese verkiezingen hoor je bijna nooit praten, nochtans zijn deze misschien belangrijker dan de vlaamse, vele van onze wetten zijn gebaseerd op europese richtlijnen, en eens de europese grondwet er is dan zullen er nog meer invloeden van europa komen.
Bertn
sorry, maar kent hier dan NIEMAND de theorie van het dubbele gezicht?
Dark Apostle
Ik snap 1 ding niet. Van alle VB-ers is De Winter degeen met meeste kopstemmen in Antwerpen. Als ik nu op VB zou moeten stemmen zou De Winter de laatste zijn waarop ik stem.
Die vent kan niets normaal uitleggen, gewoonlijk antwoord hij zelfs niet op de vraag, zit altijd over hetzelfde te kankeren, is arrogant, aggressief, wordt defensief bij de meeste alledaagse vragen ivm politiek, etc..etc.
Zelfs mijn moeder die vrij rechts is (oh ja zelfs daarin kom ik niet met haar overeen) vind die vent te slecht als politieker.
Voelen mensen zich aangetrokken tot extreem ingestelde bullebakken die het motto "Bevel is Bevel!!!!" naleven.
Ik snap het echt niet. Van alle VB-ers kan ik hem het minst uitstaan, zelfs Colen kan ik beter verdragen.
Bertn
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik snap 1 ding niet. Van alle VB-ers is De Winter degeen met meeste kopstemmen in Antwerpen. Als ik nu op VB zou moeten stemmen zou De Winter de laatste zijn waarop ik stem.
Die vent kan niets normaal uitleggen, gewoonlijk antwoord hij zelfs niet op de vraag, zit altijd over hetzelfde te kankeren, is arrogant, aggressief, wordt defensief bij de meeste alledaagse vragen ivm politiek, etc..etc.
Zelfs mijn moeder die vrij rechts is (oh ja zelfs daarin kom ik niet met haar overeen) vind die vent te slecht als politieker.
Voelen mensen zich aangetrokken tot extreem ingestelde bullebakken die het motto "Bevel is Bevel!!!!" naleven.
Ik snap het echt niet. Van alle VB-ers kan ik hem het minst uitstaan, zelfs Colen kan ik beter verdragen.




das gewoon ne populist, een bekend gezicht dat mensen veel gezien hebben. theorie is psychologisch bewezen: hoe meer ge een gezicht ziet, hoe positiever je dat gezicht zal beoordelen, ongeacht wat de boodschap erachter is!
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Bertn
das gewoon ne populist, een bekend gezicht dat mensen veel gezien hebben. theorie is psychologisch bewezen: hoe meer ge een gezicht ziet, hoe positiever je dat gezicht zal beoordelen, ongeacht wat de boodschap erachter is!


Die theorie ken ik maar al te goed. Maar mensen moet toch al zeer gevoelig zijn voor dat effect om het in dit geval al te ondervinden.
Dat of mensen luisteren gewoonweg niet meer
SilentEagle
quote:
Originally posted by Bertn
sorry, maar kent hier dan NIEMAND de theorie van het dubbele gezicht?


Zullen we het even over het dubbel gezicht van Mia De Vits hebben?

Wildfir3
Ik moet zeggen dat ik filip de winter eigenlijk een 'prachtig' politicus vind. Die mens moet niet eens op vragen antwoorden om zijn kiezers te overtuigen. Die kan zo perfect rond de vragen heen lullen om zich telkens weer in die slachtofferrol te werken, ik moet zeggen, zo zou ik ook willen kunnen praten en discussieren.

Over de mens zijn ideeëngoed, daar kan ik niet altijd mee akkoord gaan natuurlijk :)
Tiger777
tekenend vond ik de houding van Leterme gisterenavond is het kopstukkendebat. De man zit in een tweestrijd... Oftewel een onbestuurbare tripartite ofwel samenwerking met het blok... Ik denk niet dat we de komende maanden een vlaamse regering zullen krijgen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 
Privacy Statement