|
verkiezingspoll (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by TOR
het recht op een onderling overeengekomen levensvorm en waardepatroon |
je hebt gelijk, maar ik stel me er vragen bij of de positie van de vrouw werkeling onderling overeengekomen is... ma soit, ieder zen mening ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TOR
het recht op een onderling overeengekomen levensvorm en waardepatroon |
Godsdienstvrijheid dus. Discussie gesloten. Iedereen trekt hier maar vrij zijn conclusies uit. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Godsdienstvrijheid dus. Discussie gesloten. Iedereen trekt hier maar vrij zijn conclusies uit. |
dat is niet noodzakelijk godsdienstvrijheid. dat kan evengoed voortvloeien uit een traditie of levensbeschouwing die al lange tijd binnen een bepaalde omgeving in stand wordt gehouden. |
|
|
| Tiger777 |
| plakt dan over GODSDIENST het woord CULTUUR :) |
|
|
| pooley |
Welke kloefkapper heeft hier blanco gekozen?
Moogt ge ECHT niet doen he !! |
|
|
| TOR |
| beter dan voor het Vlaams Blok stemmen iig... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
ik zwijg
;-) |
Idem :) |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Idem :) |
Ik zal dan ook maar op mn tong bijten zeker? :D
Na veel beraadslagen heb ik dan toch ook maar een bolleke gekleurd: VLD. |
|
|
| Wildfir3 |
| wahahaha men zus moet gaan zitten zondag :') |
|
|
| pooley |
:)
Das zooo spannend he. Ma ik amuser me altijd we lmet me nbroer, half zattekes(ik) naar de sporthal waggelen en me mensen lachen :)
aaaaah |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by pooley
Welke kloefkapper heeft hier blanco gekozen?
Moogt ge ECHT niet doen he !! |
:tongue3
kweetnogni op wie dak moet stemme, ma da interesseert mij langs gene kant infeite politiek. dazze hun plan trekke, tis toch allema zever dazze verkopen |
|
|
|
|