return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
verkiezingspoll (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tiger777
Ik denk dat heel veel mensen in de situatie van silenteagle zitten. Het VB wordt gediaboliseerd en gemarginaliseerd tot en met. De huidige regeringspartijen hebben bewezen dat ze geen bestuur kunnen voeren, maar enkel een wanbeleid van geld uitgeven en idee'tjes lanceren.

De Wever is sinds het interview met filip de winter ook SERIEUS in mijn achting gedaald. Maar dat is dan in navolging van Bourgois die in het debat met vanhecke vorige week op Canvas ook in mijn achting daalde. NVA verlaagt zich inderdaad tot simplistische natrappraktijken en aanvallen op de man in plaats van op de bal.

Freya.. heh, die kan ook op niet veel sympathie rekenen bij mij. Ik zou niet weten hoe ze in real life omgaat met discussies, maar mij valt toch op dat haar verweer gebaseerd is op simplistische en vanbuitengeleerde zinnetjes. Trouwens, de fractievoorzitter in het vlaams parlement (zoontje van louis Tobback) stelt in discussies ook niet veel voor hoor. Hij moest tegen mij(hij's eens een lezing komen doen bij ons op school, voor hij naar huis ging klampte ik hem aan:tongue2 ) zelfs toegeven dat het zilverfonds een lege doos is en Stevaert authoritair is... Moderne stevaert-sossen stellen in discussies niet veel voor.

Oei, ik ben percies toch wel erg anti-NVA he.. hoewel ik eraan denk om bij de NVA te gaan...
SilentEagle
Weet ge, zulle we samen de N-VA een piepklein beetje radicaliseren, en zorgen dat iedereen in die partij doet alsof spirit gewoon niet bestaat? Dat zou nog es een mooi doel zijn... :)
TOR
quote:
Originally posted by SilentEagle
En dan als laatste overweeg ik het Vlaams Blok, omdat de manier waarop die behandeld worden echt wel DIK mn strot aant uitkomen is.


schitterend, dit is DE reden bij uitstek om op een politieke partij te stemmen!! :rolleyes:

en ik voel me hier echt niet meer op mijn gemak op het forum als ik zie dat het Vlaams Blok momenteel op kop staat in de poll.
SilentEagle
Just mn ouders gij. Lekker op t gevoel spelen ipv met argumenten af te komen.

Ik vind mijn reden om op een partij te stemmen beter dan de mannen die hersenloos op Vandermeersch of Vandenbossche - of voor de vrouwen, Anciaux, stemmen.
TOR
quote:
Originally posted by SilentEagle
Just mn ouders gij. Lekker op t gevoel spelen ipv met argumenten af te komen.

Ik vind mijn reden om op een partij te stemmen beter dan de mannen die hersenloos op Vandermeersch of Vandenbossche - of voor de vrouwen, Anciaux, stemmen.


dan ken je duidelijk de bedoeling van een verkiezing niet. bij een verkiezing stem je VOOR iemand of een partij, niet TEGEN iemand. als je niets ziet in het partijprogramma van het Vlaams Blok ga je toch niet voor hen stemmen zeker? en zeker niet omdat ze zogezegd 'slecht behandeld worden'. het is precies of je zou in Big Brother voor die pygmee stemmen 'omdat hij al problemen genoeg heeft in het leven'. de partij stelt zich op als de benadeelde en wil op die manier meelij wekken en stemmen ronselen. jij loopt er gewoon in.
Bertn
quote:
Originally posted by TOR
dan ken je duidelijk de bedoeling van een verkiezing niet. bij een verkiezing stem je VOOR iemand of een partij, niet TEGEN iemand. als je niets ziet in het partijprogramma van het Vlaams Blok ga je toch niet voor hen stemmen zeker? en zeker niet omdat ze zogezegd 'slecht behandeld worden'. het is precies of je zou in Big Brother voor die pygmee stemmen 'omdat hij al problemen genoeg heeft in het leven'. de partij stelt zich op als de benadeelde en wil op die manier meelij wekken en stemmen ronselen. jij loopt er gewoon in.



DIKKE VETTE WORD, ik ben die slachtofferrol van het VB kotsbeu!!:whip:


en ik ben ook geschrokken van dat aantal VB-ers..
Tiger777
Antwoord eens eerlijk tor en zeg dat je het partijprogramma van het VB nog nooit gelezen hebt...

Maar goed, ik ben ook geen blokker om de simpele reden dat het VB een façade is voor de kiezer die zegt: "we goan alle makakken nou toch nekjier bojte kraage zèker". Het VB heeft desondanks enkele goeie stantpunten in verband met onderwijs, met energievoorziening(zoals nabi al zei), met economie (belastingen op producten ipv arbeid), sociale zaken (meer controles van de langdurig werklozen).. moet ik doorgaan?

Ik nam het partijprogramma van ALLE partijen (inclusief Groen! en BUB) door en ik kan mij voor het overgrote deel terugvinden in dat van het blok... maar... het blijft een façade voor iets waar ik NIET achtersta. Vervolgens kon ik mij vinden in het programma van de NVA. Maar zij maken het mij ook moeilijk om voor hun te kiezen... ze verkochten zowel hun ziel als hun kiezers aan de CD&V... en toch zal het bij elliminatie NVA worden...
Gladius
quote:
Originally posted by TOR
en ik voel me hier echt niet meer op mijn gemak op het forum als ik zie dat het Vlaams Blok momenteel op kop staat in de poll.


idem :nervous:
SilentEagle
quote:
Originally posted by Gladius
idem :nervous:


Lekker verdraagzaam van jullie.
Bertn
quote:
Originally posted by SilentEagle
Lekker verdraagzaam van jullie.



bang zijn van extreem-rechts: daar is IMO niks mis mee..

Tiger777
Zowel links als rechts beging in het verleden zware fouten... Extreem is nooit goed...

Maar ik vind het kortzichtig om zomaar te zeggen dat het VB geen enkel goed standpunt heeft...
Belgian Bonzai
Ik herinner me zo een voorstel van het Vlaams Blok van zo'n 3 jaar geleden: "Avondklok in probleemwijken". Ja, dan wist ik het wel, als ge zo de fundamentele vrijheden te grabbel gooit, dan verdenk ik het Blok er toch van een politiemaatschappij te willen installeren.
Ik zal zwijgen van de 'enorm adequate' mandatarissen, want het zijn zij die het moeten doen, hé, mannen; vergeet dat niet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement