|
verkiezingspoll (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
^ hmm, een duidelijk voorbeeld van politieke aliënatie...
*morgen examen Politicologie, hopen dat hij hier iets over vraagt :D * |
|
|
| Wildfir3 |
woehoew kheb eindelijk op de poll gestemd! ^^
:thepirate :sadgreen: :rolleyes: :p :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by pooley
gooo cd&v :) |
Eerste resultaten zien er goed uit voor CD&V - NVA, eveneens voor VB en Groen! VLD en SPA verliezen over t algemeen. |
|
|
| Tiger777 |
Yeay!
Go CD&V/NVA
uitslag => zetels
CD&V 27% => 36 zetels
VB 24% => 31 zetels
***de rest ben ik vergeten :) *** |
|
|
| Eagle` |
CD&V heeft eigelijk chance da ze NVA er bij hadden. Als je vrgl maakt met uitslagen van vorig jaar wint CD&V eigelijk niets, gewoon kiezers van NVA.
enige wat ik hoop is dat ze Vlaams blok laten meeregeren, wat natuurlijk weer niet gaat gebeuren :rolleyes:
Want anders gaat blok gewoon weer volgende overwinning te gemoed |
|
|
| emma |
vinden jullie dat nu niet eng/raar da VB op tweede plaats staat ?
Op zich is VB maybe ni zo slecht (heb de partij is moeten voorstellen op school en zitten enkele goeie puntjes tssn) ma is toch een extreme partij en ze hebbe toch ook wel wa speciale punten ...
vinnet gewoon zo raar; ik zou zelf niet snel op VB kunnen stemmen (maybe een principe) |
|
|
| Wildfir3 |
Het grote gevaar lijkt me gewoon dat VB uiteindelijk bestaat uit een paar denkers en verder uit een hoop marionetten. Verder brengen ze hun programma ook goed, maar uiteindelijk kunt ge alles wel mooi aankleden mits het verstand en de juiste woorden.
Dat is althans mijn visie op het VB |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by emma
vinden jullie dat nu niet eng/raar da VB op tweede plaats staat ?
Op zich is VB maybe ni zo slecht (heb de partij is moeten voorstellen op school en zitten enkele goeie puntjes tssn) ma is toch een extreme partij en ze hebbe toch ook wel wa speciale punten ...
vinnet gewoon zo raar; ik zou zelf niet snel op VB kunnen stemmen (maybe een principe) |
Ik vind t zeker ni raar dat VB op tweede plaats staat nu. Ze zullen stemmen blijven behalen als ze altijd overal buiten gehouden worden; das logisch het zijn veeleer proteststemmen. Of ik t eng vind... ook niet, want als VB eenmaal eens zou mogen meeregeren, zullen ze de verkiezingen daarop ni meer zo'n forse stijgingen kennen (tenzij ze echt héél goede dingen voor Vlaanderen/België doen - wat ik betwijfel).
Het klopt wel dat CD&V heel veel te danken heeft aan de NVA. NVA is gewoon een alternatief voor de vele mensen die akkoord gaan met veel punten van VB, maar niet 'durven' stemmen voor het 'extreme' VB. NVA wordt niet als extreem beschouwd [terwijl ze toch ook heel wat punten hebben ivm vreemdelingenbeleid]
Hopelijk gaan ze nu niet stom doen en VB weer eruit houden, want dan weet ge gewoon dat bij de volgende verkiezingen VB weer zal stijgen. :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nyah
Hopelijk gaan ze nu niet stom doen en VB weer eruit houden, want dan weet ge gewoon dat bij de volgende verkiezingen VB weer zal stijgen. :rolleyes: |
dat gaat er ook spijtig genoeg gebeuren .... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dat gaat er ook spijtig genoeg gebeuren .... |
domkoppen zijn t :whip: |
|
|
|
|