return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
verkiezingspoll (pg. 8)
View this Thread in Original format
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Nyah Das just t prob met t VB-iedereen ligt er op te zeiken en te doen, zodat ge gewoon nie meer durft te zeggen wat ge echt er van vindt...

idd ... met dank aan onze objectieve media: krant & tv :D
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
mooi idee,maar stel je eens voor: als morgen iemand in maasmechelen voor t gemeentehuis bvb. zou staan en gewoon zou zeggen:'kijk t VB streeft daar en daar naar en dat is ook wat ik wil' ....
Zou die zich nog lang op zen gemak voelen, denkt ge?

Das just t prob met t VB-iedereen ligt er op te zeiken en te doen, zodat ge gewoon nie meer durft te zeggen wat ge echt er van vindt...

ge hebt daar gelijk in... en zeker nie op straat gaan verkondigen dat ge pro-vb zijt... HELEMAAL NIE AAN TE RADEN!

mahja wat doe je er aan? blame the media eh! de rotzakken! :whip: nee mah weet je, probleem is dat de mensen gewoon niet goed worden geïnformeerd en de meeste mensen (sorry als er mensen zich aangesproken voelen) gaan af op wat er door de media wordt voorgeschreven en de 'beroemde koppen' van de verschillende partijen...

kga voor goeie COMMUNICATIE en INFORMATIE. burgers moeten eens te goei worden geïnformeerd over de verschillende partijen en hun programma's enzo... en nie het gezever van de media...

just my opinion here :)
Tiger777
en vergeet het politiek-correct denken niet he desperatos...:p

Het is een algemene cultuur. De nieuwe politieke cultuur ging hand in hand met een systematische veroordeling van alles wat conservatief is. Alles moest plotseling progressief worden. Welnu, We hebben het bijvoorbeeld beste onderwijs van Europa, moeten we daarin progressief gaan doen en het roer omgooien? Mijns inziens toch niet. Conservatief wil zeggen behoudingsgezind tegenover goeie dingen van nu. In die zin is zelfs groen conservatief (hoewel ze dat niet graag zullen horen). Zij zijn OOK voor het behouden van de goeie dingen die er nu zijn (beschermen van de bossen bijvoorbeeld)
Tiger777
Zehra haalt daar een heikel punt aan. Hoeveel kiesgerechtigden zijn geïnteresseerd in de échte waarheid? Ik vroeg het daarjuist nog aan haar of ze ooit één partijprogramma doornam... het bedroevende antwoord was.. NEE. Ik wil hiermee niet zeggen dat zehra daarmee een paria is ofzo he, nee, ik zeg gewoon dat we ons bewust of onbewust laten leiden door de media. Heeft hier iemand die deelneemt aan de discussies ooit een partijprogramma doorgenomen...? Het zou mij sterk verwonderen.
Wildfir3
quote:
Originally posted by Zehra
kga voor goeie COMMUNICATIE en INFORMATIE. burgers moeten eens te goei worden geïnformeerd over de verschillende partijen en hun programma's enzo... en nie het gezever van de media...

y helo thar intarnet!
Zehra
kijk, zoals tiger het zegt... niemand is er geïnteresseerd in.

allè ja de vraag is ook wel: ist wel toegankelijk voor de gemiddelde burger? al die programma's? ok wildfire zegt internet, mah hoeveel % van de mensen heeft internet thuis ent belangrijkste: kan met een computer overweg...

kgeef het toe, heb géén enkele doorgenomen... maar ja kom, eerlijk, wie heeft al die programma's allemaal doorgenomen hier? (buiten tiger)

kvind dat ze dat allemaal eens te goei moeten samenvatten en folderkes uitdelen aan de mensen... kweet nie mah kzou dat wel ff lezen! :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra

kvind dat ze dat allemaal eens te goei moeten samenvatten en folderkes uitdelen aan de mensen... kweet nie mah kzou dat wel ff lezen! :toothless

Of politieke websites bespreken voor het examen Communicatietechnologie & Samenleving, daar steek je ook verrassend veel van op...
Tiger777
Dan komen we nog enkel met een vertekend beeld te zitten he. Dan komen we al helemaal in de stevardiaanse politiek van ongenuanceerde oneliners terecht. De partij zal enkel zijn coole standpunten erin zetten en de rest blijft op de verborgen agenda staan. En als ze dan aan de macht komen zegt de kiezer:"tiens, dat stond toch niet in hun foldertje..."
De oplossing schuilt zich volgens mij écht in het stemRECHT. De mensen die dan nog gaan stemmen, vormden een genuanceerde visie op maatschappij en politiek. Het is misschien ondemocratisch en politiek oncorrect om het te zeggen, maar beter 1 goed gefundeerde stem dan 10 ongefundeerde...
Pumaz
Dit is zonder twijfel de ergste thread ooit:whip:
Het is precies of je je eigen mening niet mag hebben, als je zegt wat je denkt begint iemand die voor een ander partij is erop te zagen.
Debat voeren, tot daar aan toe, maar dit is gewoon een politieke flame-war geworden.

Shame on all of you! - buiten een paar
Tiger777
hebt ge het over mijn gedrag pumaz? Ik heb nogal van mensen gehoord dat ik een arrogante eikel ben ik discussies :p

Pumaz
I don't point fingers ;)
Tiger777
Ik vind het eigenlijk wel een redelijk onrelevante opmerking die je daar maakt pumaz. Ik probeer mijn standpunt te verduidelijken en ik moet eerlijk zijn, de mensen hier zijn breeddenkend en hebben geen problemen met hun ideeën bij te sturen. Is dat nu een Flame-war? Neen, gewoon een simpele discussie gebaseerd op het vraag-antwoord-vraag systeem.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement