|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MeCo |
| Wanneer en waar begint de kaartverkoop? Weet namelijk uit ervaring dat de voorgaande feesten met een veel mindere line up de kaarten RUIM van te voren waren uitverkocht. Alvast bedankt voor de info, want ik heb het niet op de site van arise events kunnen terug vinden. |
|
|
| tango |
| Ik kom ook efkes kijken maar dan alleen voor ozgur en wat lokale ta mannen, de rest is me iets te trancy...... |
|
|
| ArisE2 |
| Ik verwacht dat de voorverkoop midden october zal aanvangen. Op TA staat t toch als eerste..;) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Addiction bv? :D
Mjah, dat zal wel 'wat anders' zijn voor hen...
|
Nee hoor, dat is niet 'wat anders'... (maar ik zal even voor mezelf spreken, niet voor iedereen hier.)
Weet je, waar het Addiction betreft, daar was ik ook graag bijgeweest. Maar diezelfde avond waren er nog twee andere goeie feestjes(*). Dus dat lag beslist niet aan de organisatie of aan goede wil. Addicition had last van bad timing. Domme pech.
Als Arise -- bij wijze van spreken -- een weekje eerder was geweest dan kun je het nog zo leuk vinden dat iemand van hier iets organiseert, maar dan had hij het bij een hoop mensen ook afgelegd tegen DV Winter Edition of Faithless.
Back on topic, ik reken er inderdaad op dat wij op tijd horen over de start van de voorverkoop. :D Ik zal zorgen dat ik weer om 10 uur bij de FRS (of ergens anders) voor de deur sta want dit wil ik niet missen :p
* (en het mooie is, vanwege de zeer dichte mist ben ik uiteindelijk thuisgebleven dus heb ze geen van drieen gedaan). |
|
|
| ArisE2 |
 |
|
|
| moogwai |
| Coole flyer! De vereeniging ziet er zo wel trancy uit :D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by moogwai
Coole flyer! De vereeniging ziet er zo wel trancy uit :D |
daar MOET gewoon gefeest worden in die toko :D |
|
|
| SnuggLe |
Wel komisch, mijn ma wilde altijd nog een keer naar een Houseparty toe, vertelde d'r gisteren over dit feestje (mijn ma weet alles waar ik heenga, vindt ze alleen maar cool :D) en hier wilde ze misschien wel heen omdat ze de Vereniging zo'n cool pand vond :D :D :D Plus d'r vriend woont dichtbij, dus maybe komt mijn Ma ook wel langs, Lol! :)
En dan ben ik er dus ook bij ja .... (too bad huh? :p) |
|
|
| Chicane |
| Het publiek van tegenwoordig ook :cool: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel komisch, mijn ma wilde altijd nog een keer naar een Houseparty toe, vertelde d'r gisteren over dit feestje (mijn ma weet alles waar ik heenga, vindt ze alleen maar cool :D) en hier wilde ze misschien wel heen omdat ze de Vereniging zo'n cool pand vond :D :D :D Plus d'r vriend woont dichtbij, dus maybe komt mijn Ma ook wel langs, Lol! :)
En dan ben ik er dus ook bij ja .... (too bad huh? :p) |
PICS or STFU :p |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel komisch, mijn ma wilde altijd nog een keer naar een Houseparty toe, vertelde d'r gisteren over dit feestje (mijn ma weet alles waar ik heenga, vindt ze alleen maar cool :D) en hier wilde ze misschien wel heen omdat ze de Vereniging zo'n cool pand vond :D :D :D Plus d'r vriend woont dichtbij, dus maybe komt mijn Ma ook wel langs, Lol! :)
En dan ben ik er dus ook bij ja .... (too bad huh? :p) |
Het kan gebeuren dat we onze mond voorbij praten over bepaalde malafide praktijken van jou. Niet expres natuurlijk, dus niet boos worden als het gebeurt! :tongue3 |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
PICS or STFU :p |
LOL! :D |
|
|
|
|