|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ArisE2 |
Om even terug te komen op de Pre Party. Op :D 13 november:D hebben we als ik eerlijk moet zijn weer een toffe locatie op de kop weten te tikken. Het is namelijk De Waagh midden op de Grote Markt in Nijmegen. www.de-waagh.nl. De bedoeling hiervan is om gewoon een super gezellige avond neer te zetten en natuurlijk Arise een beetje bekend te maken onder het Nijmeegse publiek. Marc-S en Dazzle (3 uur set) zullen de avond vullen met een vette toegevoegde laser. Dus als jullie zin hebben om voor 10,00 euro een leuk feessie mee te pakken, julle zijn welkom!!
Ik kan ook vertellen dat de line up bijna rond is, dus als t goed is zal de volledige line up volgende week bekend worden gemaakt. En over de producers iets toe te lichten.. er zullen drie talenten die avond in Area 2 komen draaien. :)
Nog bedankt voor alle toffe reacties trouwens ;) |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik kom de 13e na m'n werk zeker even langs, dazzle al een tijd niet meer gezien :) Ik hoop trouwens voor je dat het allemaal door kan gaan in de waagh. Vandaag stond in de krant dat de buitenmuur aan het bollen is (of iets in die richting :)) en dat er binnenkort naar gekeken wordt wat er aan gedaan moet worden. Wist je dit al en is er nisk aan de hand? Anders zou ik het ff navragen. |
|
|
| ArisE2 |
toevallig zijn we vandaag geweest in de Waagh voor 't doorspreken van een aantal dingen.
Twee dingen:
1) De muur hebben we rechtgebogen met de soundcheck, dus dat geeft geen problemen meer;)
2) We mogen door tot 6 uur in de morgen :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by ArisE2
2) We mogen door tot 6 uur in de morgen :D |
Wooot! :D Lekker! |
|
|
| ArisE2 |
Eindelijk is t zover!!
De nieuwe site is klaar...
www.arise-events.nl
thankz to Perry voor t mogen gebruiken van Arise :)
en Partyteam.be voor het maken van de site. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Eindelijk is t zover!!
De nieuwe site is klaar...
www.arise-events.nl
thankz to Perry voor t mogen gebruiken van Arise :)
en Partyteam.be voor het maken van de site. |
Ziet er errrg mooi uit! complimenten aan de belgische feest vereniging :D
Vette foto van het gebouw :)
Errg cool ook dat Arise te horen is! goed geregeld! Het komt al dichterbij... :cool: |
|
|
| M_Peror |
Idd mooie site! :D
| quote: | Originally posted by tijs08
Het komt al dichterbij... :cool: |
Misschien zou een aftelklokje wel lachen zijn... "nog xx nachtjes slapen tot ArisE..." :p |
|
|
| eieregooie |
| Mooie site idd... ben benieuwd naar de nieuwe van hunzelf... de huidige is nou niet bepaald mooi imo... |
|
|
| Partyhardy! |
| Nou Robin! de line-up mag wel eens gepresenteerd worden! :eek: :cool: ;) |
|
|
| ArisE2 |
LINE UP
AREA 1 CONCERTZAAL
Teagle
Ozgur Can
Perry O'Neil
Cor Fijneman
Thrillseekers
Marc-S
Dazzle
MC Gunner
AREA 2 ANNAZAAL
Outback
Passiva
Elsandro
Blighty
Noah
David
Double U
Entreeprijs + voorverkoopdatum volgt. |
|
|
| TranceFool |
Zo dan erg goed voor mekaar hoor!!!!!! :D
TA is ook zwaar vertegenwoordigd in de line-up zie ik hehe. Teagle, Passiva, Elsandro, Blighty, Noah, David. :D |
|
|
| moogwai |
Zo! Zeker wel een vette line-up :eyes: Zeker boven mijn verwachting Robin. Hier ga ik zeker heen!
Ook erg vet voor Tijs in de grote zaal! Een reden om op tijd te komen denk ik :D |
|
|
|
|