|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Het wordt ene schone fuif :D
23.00 - 24.00 is prime time toch :p
ES:) |
|
|
| MeCo |
| Man man, heb er behoorlijk zin in. Wil eigenlijk pas rond half 1 gaan maar ben wel benieuwd naar Perry oNeil. Thrillseekers wordt denk ik de man van de avond. Cor is altijd afwachten wat hij doet. Marc-S tot nu toe mijn favo. En Dazzle.... Als hij net zo draaid als in de Waagh moeten ze me eruit vegen.... Wordt een topavond!! En uuuh waar spreken we af voor bier?:D |
|
|
| Esrem |
Begin ook echt zin te krijgen, gister toch eerst wel een beetje een schok toen ik hoorde dat die zaal mss niet door ging maar dat is dus ook weer goed gekomen:)
Vanavond eerst weer werken bij de P60 in Amstelveen, DJ-contest dus als iemand zin heeft om langs te komen...Ik kan 1 persoon op de gastenlijst zetten:D
Morgen dan dus maar de hele dag slapen want zal wel laat worden vanavond en dan ben ik als t goed is weer helemaal fit om te springen :crazy: |
|
|
| TranceZoner |
| Ik zit me net te bedenken dat ik het merendeel van jullie niet eens van gezicht ken, komt er misschien nog een meeting ofzo?:conf: :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| Whoepiedepoepie! Krijg er ook al zin in! Wordt een heel spektakel zo te lezen! |
|
|
| Keldana |
| quote: | Originally posted by ArisE2
hej mensen.. om alle geruchten even de wereld uit te helpen, kan ik melden dat de tweede zaal doorgaat. Dus gewoon lekker 16 DJ's en VJ's ..en lots of special effect :).. ik kan zeggen dat we een uniek stuk geluid gaan krijgen waarbij Bose vanuit het hoofdkantoor gekomen is om metingen te doen om pefect om te kunnen gaan met de akoestiek. Dus we gaan totaal Surround laten we maar zeggen. Daarnaast kan ik melden dat Perry een vette verrassing in petto heeft om Arise te benadrukken.. :D
Tot zaterdag iedereen !!! |
Will there be a DVD of the event ??? :D :D :D |
|
|
| HiGH_NrG |
WE GAAN LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| M_Peror |
Yep! Helemaal los!
Ondergetekende heeft vandaag (eindelijk) twee kaartjes gehaald... :D
We zullen wel wat later arriveren dus we missen verd*** :whip: de set van Tijs maar die van Onno dat moet gaan lukken ;)
Heb er zin in!!! :eyespop: |
|
|
| Remy D |
Veel plezier allemaal, en dat maar een geslaagd feessie wordt!! :D
Zelf ga ik naar de Lexion waar mijn broer moet draaien dus zal ook wel leuk worden. :D:D |
|
|
| Sabina |
Kaartjes vandaag gehaald.
Dat wordt een avondje flink zweven :D |
|
|
| eieregooie |
| Hihi, ik moet ook nog even kaartjes halen :x Maar dat doe ik zo :) We komen met 3, en sleuren vanaf halverwege ook ahp nog ff mee :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Esrem
Vanavond eerst weer werken bij de P60 in Amstelveen, DJ-contest dus als iemand zin heeft om langs te komen...Ik kan 1 persoon op de gastenlijst zetten:D |
Zeg dat dan wat eerder joh doos :toothless Vanavond is t hier in Delft een dooie boel ivm die bijzetting morgen :/ |
|
|
|
|