|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
on topic: als de heer OC er bij is, ik ook!
en ik niet alleen, verwacht maar een Belgische invasie ;) :D |
Reken maar van yes! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TOR
Chicane got 0wn3d :p
en ik niet alleen, verwacht maar een Belgische invasie ;) :D |
He hier ook al rellen? :) Jullie maken wel vrienden zeg! ;0 :p
Oh, en ga dan maar naar Arise om Ozgur Can te zien, dat is goed voor Arise (...en is het rustiger/gezelliger in Scheveningen als hij daar komt! :p) |
|
|
| Partyhardy! |
| Dit wordt een super feest! :tongue3 |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ozgur Can is dus ook 16 oktober al in NL, in Scheveningen (Den Haag). |
Heb je hier misschien wat meer info over; exacte locatie, tijd, andere DJ's etc? Wilde gaan kijken op de site van Ozgur zelf voor meer info, maar die was nog under construction... |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Dit wordt een super feest! :tongue3 |
Dat gaat t zeker worden! Heb dr iig al zin in!:D |
|
|
| M_Peror |
Weet niet of ik 't al gezegd had (vast wel!) maar vorige Arise heb ik me echt zwaar goed vermaakt (Misja was de held maar ook in de kleine zaal was 't erg goed toeven ;) ) dus deze editie wil ik echt niet gaan missen! :D En zeker niet met OC op de line-up. Toppertje hoor! Thumbs up voor de organisatie...
En als 't ff kan ga ik die pre-party ook nog wel meepikken. Je weet de locaties wel uit te zoeken zeg :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Heb je hier misschien wat meer info over; exacte locatie, tijd, andere DJ's etc? Wilde gaan kijken op de site van Ozgur zelf voor meer info, maar die was nog under construction... |
Club Fly - Exposure (www.clubexposure.nl ofzo, of www.clubfly.nl)
Tijd zal wel rond 23:00 uur zijn
Andere dj's: kies er een paar uit Stef Vrolijk, Joyce Mercedes, Gino Gisberto en Jordi Bouman. Standaard XPO dj's.
16 oktober in ieder geval. Gewoon effe afwachten man, tijd zat..... relax.
Enneh..wat is die preparty voor Arise? Want dan kom ik maybe ook nog wel effe :D |
|
|
| Chicane |
| Joyce Mercedes is niet alleen aantrekkelijk om naar te luisteren, maar ook om naar te kijken :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Joyce Mercedes is niet alleen aantrekkelijk om naar te luisteren, maar ook om naar te kijken :stongue: |
Als je van Botox & facelifts & neptieten houdt ja........... |
|
|
| Matthijs |
Thanks! Tis inderdaad nog ver weg, maar toen Sander Kleinenberg pas in Scheveningen had gedraaid hoorde ik het ook pas de zondag erna, was een beetje bang voor een herhaling van hetzelfde scenario... ;) |
|
|
| Matthijs |
Thanks! Tis inderdaad nog ver weg, maar toen Sander Kleinenberg pas in Scheveningen had gedraaid hoorde ik het ook pas de zondag erna, was een beetje bang voor een herhaling van hetzelfde scenario... ;) |
|
|
| JunKX |
| Ik lees net op de site van een bepaalde opkomende producer die regelmatig op dit forum te vinden is dat hij er ook draait... Heeft hij wel verdiend. Slimme zet Robin! :D |
|
|
|
|