|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lol, nee, die gaat wel een keer mee naar een Everybody ofzo. Het zou een beetje duur worden als we met zijn vieren hier naartoe zouden gaan.. 120 euro.....vond ze een beetje te veel. Maar ze wil nog steeds een keer mee :) |
Met zijn 4-en? wie wil er dan nog meer mee? de hele familie? :clown: |
|
|
| magrec |
| Veel plezier en succes iedereen. Ik gaat hier niet bij zijn. |
|
|
| Jordi Bouman |
Kan iemand mij een advies geven waar ik in de tijd tussen Özgür en Noah naar moet luisteren?
Een paar uur lang heftige trance hou ik niet vol ben ik bang. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Met zijn 4-en? wie wil er dan nog meer mee? de hele familie? :clown: |
SnuggLe hier, Anke, mijn ma & d'r vriend |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by Jordi Bouman
Kan iemand mij een advies geven waar ik in de tijd tussen Özgür en Noah naar moet luisteren?
Een paar uur lang heftige trance hou ik niet vol ben ik bang. |
na ozgur draait perry, das geen heftige trance! daar moet je zkr ff naar gaan luisteren. kom anders rond een uurtje of 22 eerst ff de kleine zaal checken, sta ik te draaien:D (mis je maar een klein stukje vd set van onze zweedse vriend) |
|
|
| ArisE2 |
hej mensen.. om alle geruchten even de wereld uit te helpen, kan ik melden dat de tweede zaal doorgaat. Dus gewoon lekker 16 DJ's en VJ's ..en lots of special effect :).. ik kan zeggen dat we een uniek stuk geluid gaan krijgen waarbij Bose vanuit het hoofdkantoor gekomen is om metingen te doen om pefect om te kunnen gaan met de akoestiek. Dus we gaan totaal Surround laten we maar zeggen. Daarnaast kan ik melden dat Perry een vette verrassing in petto heeft om Arise te benadrukken.. :D
Tot zaterdag iedereen !!! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by ArisE2
hej mensen.. om alle geruchten even de wereld uit te helpen, kan ik melden dat de tweede zaal doorgaat. Dus gewoon lekker 16 DJ's en VJ's ..en lots of special effect :).. ik kan zeggen dat we een uniek stuk geluid gaan krijgen waarbij Bose vanuit het hoofdkantoor gekomen is om metingen te doen om pefect om te kunnen gaan met de akoestiek. Dus we gaan totaal Surround laten we maar zeggen. Daarnaast kan ik melden dat Perry een vette verrassing in petto heeft om Arise te benadrukken.. :D
Tot zaterdag iedereen !!! |
VETTTTJES!!
Ik heb er zin IN!!!! :crazy: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by ArisE2
hej mensen.. om alle geruchten even de wereld uit te helpen, kan ik melden dat de tweede zaal doorgaat. Dus gewoon lekker 16 DJ's en VJ's ..en lots of special effect :).. ik kan zeggen dat we een uniek stuk geluid gaan krijgen waarbij Bose vanuit het hoofdkantoor gekomen is om metingen te doen om pefect om te kunnen gaan met de akoestiek. Dus we gaan totaal Surround laten we maar zeggen. Daarnaast kan ik melden dat Perry een vette verrassing in petto heeft om Arise te benadrukken.. :D
Tot zaterdag iedereen !!! |
Gelukkig, ik had namelijk al geen zin meer!
WOOHOO! feestje!:D |
|
|
| Three 'O Three |
| , ik had mn kaartje al weer verkocht! :mad: ;) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by ArisE2
hej mensen.. om alle geruchten even de wereld uit te helpen, kan ik melden dat de tweede zaal doorgaat. Dus gewoon lekker 16 DJ's en VJ's ..en lots of special effect :).. ik kan zeggen dat we een uniek stuk geluid gaan krijgen waarbij Bose vanuit het hoofdkantoor gekomen is om metingen te doen om pefect om te kunnen gaan met de akoestiek. Dus we gaan totaal Surround laten we maar zeggen. Daarnaast kan ik melden dat Perry een vette verrassing in petto heeft om Arise te benadrukken.. :D
Tot zaterdag iedereen !!! |
verrassing? gaat ie arise draaien? :p |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by ArisE2
hej mensen.. om alle geruchten even de wereld uit te helpen, kan ik melden dat de tweede zaal doorgaat. Dus gewoon lekker 16 DJ's en VJ's ..en lots of special effect :).. ik kan zeggen dat we een uniek stuk geluid gaan krijgen waarbij Bose vanuit het hoofdkantoor gekomen is om metingen te doen om pefect om te kunnen gaan met de akoestiek. Dus we gaan totaal Surround laten we maar zeggen. Daarnaast kan ik melden dat Perry een vette verrassing in petto heeft om Arise te benadrukken.. :D
Tot zaterdag iedereen !!! |
goed bezig!:D |
|
|
| moogwai |
Nog maar 2 daagjes :)
| quote: | Originally posted by Phortje
verrassing? gaat ie arise draaien? :p |
Ik denk Arise2 :p |
|
|
|
|