|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Nog 3 weekjes!
Ik heb er zin in:D |
|
|
| Sabina |
Ik zit te twijfelen tussen dit feestje of Innercity (vooral nu met de prijsverlaging) :mad:
Kom er niet uit!!!!!!!!!!!!!!!!
Pluspunten Innercity:
* goede line up
* Marco V :crazy:
* Ferry :tongue2:
* Tall Paul
* Rank 1
Pluspunten Arise:
* Thrillseekers
* Dazzle
* Outback
* Passiva
* Lekker dichtbij + geen parkeerkosten!
Iemand een advies? :whip: |
|
|
| HiGH_NrG |
| Gewoon naar allebei gaan... Gemiep altijd! :o |
|
|
| Sabina |
| Ik zou wel willen maar helaas :( |
|
|
| MeCo |
| Nou dan ga maar een kaartje halen voor ARISE, kan je op mijn kaartje van Innercity mee, oke?:D |
|
|
| Feeb |
| quote: | Originally posted by Sabina
Ik zou wel willen maar helaas :( |
Jij hebt ook altijd wat te zeiken he ;)
Gewoon naar allebei gaan, dat doe ik ook! |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Sabina
Ik zit te twijfelen tussen dit feestje of Innercity (vooral nu met de prijsverlaging) :mad:
Kom er niet uit!!!!!!!!!!!!!!!!
Pluspunten Arise:
* Thrillseekers
* Dazzle
* Outback
* Passiva
* Lekker dichtbij + geen parkeerkosten!
* Relaxte locatie
* Ozgur Can
* Perry O'Neil
* TAers
* Betere sfeer
* Niet zo'n massa-gebeuren
Iemand een advies? :whip: |
;) |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by Feeb
Jij hebt ook altijd wat te zeiken he ;)
Gewoon naar allebei gaan, dat doe ik ook! |
hihi we zijn niet allemaal van die bikkels zoals jij :P
oja en met connecties zodat je gratis kunt gaan ;) |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by MeCo
Nou dan ga maar een kaartje halen voor ARISE, kan je op mijn kaartje van Innercity mee, oke?:D |
kijk, das nog es een aanbod! nu kan je er niet meer onderuit, he:tongue2 gewoon naar beide feestjes gaan! |
|
|
| Sabina |
:D
Ik ga alleen nooit zonder mijn wederhelft.... dus als er nog mensen zijn die een kaartje over hebben ;)
Nee geintje... ik weet nog steeds niet wat te doen maar ik heb nog een paar weekjes :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sabina
Pluspunten Innercity:
* goede line up
* Marco V :crazy:
* Rank 1
|
Ben jij wel goed bij je hoofd? Ben je misschien tijdens een fietstocht met je kop tegen de stoeprand geknald(t/dt)? |
|
|
| Sabina |
:whip: ga ff je moeder lopen afzeiken!
smaken verschillen gelukkig |
|
|
|
|