return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 35)
View this Thread in Original format
jp
Het beste is waarschijnlijk na een feest kort te slapen (3 uur) en dan wakker te blijven. Overigens hangt het dan ook vanaf of er bepaalde illegale substanties in het spel zijn.

Eventueel een joint of een glas vodka wil wel helpen om te slapen, uiteindelijk zal iedereen in welke staat dan ook maandagmorgen weer uit z'n bed moeten komen :(
Esrem
Mijn ritme is echt totaal verstoord nu...beetje irritant, maar ja had blijkbaar ook veel slaap nodig dus zal wel weer goed komen.
Partyhardy!
Goed genoten op Arise! :cool:

Teagle zette echt een heerlijke openings set neer met alleen maar vette tunes zoals bijvoorbeeld Son Kite - Colours (Luke Chable Remix) :eyespop: en Eric Prydz - Spooks! :tongue3

Vervolgens Ozgur Can die ik ook heerlijk vond draaien, heb een aantal nieuwe super tunes gehoord! vet! :cool:

Stukje van David zijn set gehoord, hij mixt super en originele platenkeuze!

Toen naar Elsandro waar ik een gedeelte gehoord heb wat super was, breaks met mooie melodiën, helemaal mijn stijl, ik kan me een David West plaat nog herinneren maar Sander of Sido weten de precieze en gehele tracklist wel! :D

Vervolgens Perry O'Neil ook weer een top set! :) Ik vind zijn remix van Audioholics - External Key weer erg sterk en deze werd nog gedraaid door Passiva die ook heerlijk stond te draaien! :)

Echt veel bekenden en ook een hoop ta-ers, erg gezellig!

quote:
Originally posted by Sabina
Ook leuk om PartyHardy nu eens te spreken :D
We zien heb altijd wel rond springen maar goed..... dat was vanavond een stukje rustiger ;)

ja idd! dat was een tijd geleden zeg! :)

quote:
Originally posted by ahp2002
Dat die man nog geen quizmaster is geworden, wat een showman!

whaha, lijkt me geen goed plan! :clown: was gezellig Tim, zie ik je volgende week op IC? :)

quote:
Originally posted by jp
......uiteindelijk zal iedereen in welke staat dan ook maandagmorgen weer uit z'n bed moeten komen :(

Inderdaad! waaa! geen zin in! :eek:
eieregooie
quote:
Originally posted by Phortje
't is alleen vrij nadelig dat ik me nu redelijk uitgeslapen voel en morgen toch echt weer college heb :p
Maar dat probleem komt iedereen vast erg bekend voor :D

T ligt er maar net aan of je er een probleem van maakt natuurlijk :p
Phortje
quote:
Originally posted by eieregooie
T ligt er maar net aan of je er een probleem van maakt natuurlijk :p

wat een ontzettende ei-opmerking is dit :p
Wat dat betreft is nachtwerk ideaal natuurlijk :p
Donna
De nacht is gewoon DE ideale tijd om wakker te zijn zodat je je lekker vrij kan bewegen,s'morgens lekker je bed induiken en in slaap vallen als je de mieren uit de hoop called "aarde" op hoort starten;)

ERG jammer van de lage kaartverkoop mannen,btw,zijn jullie sets opgenomen??
djcresto
Ik vind het een beetje raar dat de meeste commentaren zo lovend zijn. In sommige posts hier was perfect geluid en een fantastische lasershow beloofd. Deze beide dingen waren helemaal niet aanwezig. De locatie was nice maar niet wow. De muziek was in de main zeer leuk tot halfweg Cor zijn set. Ik heb me wel geamuseerd maar voor mij was het geen topfeest. Veel lag wel aan het weinige publiek, sfeer was er ook al niet zoveel. Ticketprijs lag idd zeer hoog. En december is al een dure maand voor velen. Verder was de goedkope prijs van de redbull en pluspunt en heineken als bier weer een negatief punt.
moogwai
Ik heb me ook zeker vermaakt! Muziek was echt top en met de vele TA-ers was het erg gezellig! De locatie was super en verdiende zeker meer publiek. Dit was dan ook het enigste minpunt (samen met het geluid in de grote zaal dan). De organisatie was verder goed geregeld!

Teagle's openingsset vond ik erg relaxt. Had eigenlijk niet verwacht dat ik die progressive zo kon waarderen :p. Zowel Ozgur Can en Perry (wel cool die Arise Intro mix) draaide erg lekker en ook weer redelijk veel onbekend spul.

Stukjes die ik van DJ David en Elsandro hebt gehoord vond ik zeker lekker. Mixen kunnen ze zeker!

Passiva draaide top, precies ook waar ik van hou! Lekker opbouwen met progressive trance en dan een paar flinke echte trance knallers!

Ook wel cool dat Blighty met z'n classics toch de hele kleine zaal vol kreeg, het knalde flink! Top dat je mijn favo Sunspot draaide!

en Partyhardy bewijst dat je met een goede platenkeuze en veel enthousiasme veel kunt bereiken :D Die Matthew Dekay tune (Clearing the mind toch?) is echt super zeg!

quote:
Originally posted by jp
Het beste is waarschijnlijk na een feest kort te slapen (3 uur) en dan wakker te blijven. Overigens hangt het dan ook vanaf of er bepaalde illegale substanties in het spel zijn.

Precies, ik heb gister van 8.00 tot 11.00 geslapen en daarna maar meteen in de kou naar voetbal zitten kijken (ben je ook meteen wakker :p). Vannacht lekker 10 uur geslapen en heb nu nergens geen last van :)
tijs08
Ik vond het een vet feest!

Openen in de Main en het stokje overgeven aan Ozgur Can, was toch wel een hele vette ervaring!
Bij begin van mijn set ging het even goed mis, monitoren waren verkeerd (niet) aangesloten :(
Maar dit probleem werd snel verholpen, en heb verder een top set neergezet, zo is mij verteld ;)

Logisch dat het nog erg rustig was toen ik begon om 9 uur, maar de zaal was al snel gevuld met luttele TA-s! Thanks daarvoor :D
Hierbij dan de beloofde tracklist voor velen :)

01. Chris salt - Atmospheric Ambience
02. G-pal - Can you feel
03. Audiofly - Is this real (M.A.S. Collective Club Mix)
04. Christian West - Nazca
05. Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamel Remix)
06. Madoka - MTMM (Tribute to Mazzo)
07. Alex Stealthy - Deploring
08. Pryda - Spooks
09. Kosmas epsilon - Playground

Grote domper was natuurlijk dat het eigenlijk vrij rustig bleef. Een max van 500 bezoekers denk ik. Heel erg zonde want de lokatie was zo ruim dat het nog steeds erg rustig leek.
Zoals de organisator al zei: 'Als ID&T of Extrema dit organiseerd en het zit bijna vol is dit een feest waar nog lang over gesproken zal worden'
Daar ben ik het dus 100 % mee eens, want het geluid was dan af en toe niet op en top (alleen in de main, 2e zaal was super). De locatie was dus wel ONWIJS VET!
Vond de sfeer ook erg goed voor zover er sfeer hing ;)

Verder top sets gehoord van Ozgur en Perry. Dit keer vond ik Perry stukken beter draaien dan Ozgur. Daarna door naar de 2e zaal en nog net even laatste nummer van Sander mee gepakt. klonk erg lekker. Hierna lopen genieten van de tracklist, die Sido zo kon opratelen :D

In de 2e zaal ook nog staan genieten van set van Passiva! Klonk allemaal erg lekker, zeker In the End natuurlijk :) Ook nog tijd staan socializen met zijn vader, top gozert! :D
Hierna nog tijdje backstage vertoeft, Noa moest zijn energie sparen natuurlijk!
En om half 6 was het dan zover, PartyHardy achter de decks! Lekkere set met goeie tunes, paar foutjes maar de zaal ging goed los en bleef aardig vol :)
Toen op aangeven van Robin nog even lopen back-3-backen met Onno en David. Was erg gaaf, zeker om te zien dat David en ik nog aardig konden mixen in onze toestand ;) :D

Hopen dus dat dit soort feestjes vaker worden gehouden, en dat het volgende keer het grote publiek ook naar zich toe weet te trekken (prijs).
Want nogmaals, organisatorisch zat het goed in elkaar. Zeker als je bedenkt dat dit door liefhebbers is gedaan en niet door 'profs'.
djdavid
ik zal niet ook nog ns ingaan op die paar onvolkomenheden van het feest, ik heb me gewoon SUPER vermaakt de hele avond! voor de liefhebber hier nog de tracklist van mijn vroege set (22-23u) in de kleine zaal:

Luke Chable pres Quest - The shepherd (original mix) [Vapour]
Space Manoeuvres - Quadrant 4 (original mix) [CDR]
Lemon 8 - New York, New York (out of the sanctuary mix) [Basic Beat] -> Onno ;)
Michael Burns pres Blue Haze - Into nothing (Hamel’s last time for 9 voc mix) [Saw]
Mic Burns - See me fall (Matthew Dekay & Proluctors trousy mix) [Deep]
Nikola Gala - Blue impulse [Intrinsic]
Madoka - Afterburner (Max Graham remix) [Private Reality]
Holden & Thompson - Nothing (93 returning mix) [Loaded]
Greed - Sandrushka (original) [Feed Me]

quote:
Originally posted by tijs08 Toen op aangeven van Robin nog even lopen back-3-backen met Onno en David. Was erg gaaf, zeker om te zien dat David en ik nog aardig konden mixen in onze toestand

hahahaha, wat een feest:D :D

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
David (keep me posted over die special gig )

;)

Dj Lex
Erg leuk feest! Goed vermaakt en een aantal goeie sets gehoord van oa Tijs, Perry en de back3back djs! Ozgur viel me lichtelijk tegen, maar zat er ook nog niet echt in op dat moment.

Verder erg gezellig dat er nog zoveel TA'ers waren!
Esrem
Oh tune van die avond was btw wel Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West remix)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 
Privacy Statement