|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Ik heb afgelopen weekend ook een kaartje gehaald, ik ga met de auto, met een kameraad van me, en ik begin langzamerhand heel veel zin te krijgen:D
-emma
-arise
-dj spare
-bartez
-matthijs
-bouma bros
-eieregooie
-esrem
-ferry o
-freezel
-dj lex
-mindphaser
-moogwai
-m peror
-partyhardy
-phor
-tijs08
-choochoo
-djdavid
+trancezoner
+legacyoftrance |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
hou alles ff alfabetisch! ;)
-emma
-arise
-bartez
-bouma bros
-choochoo
-dj david
-dj lex
-dj spare
-matthijs
-eieregooie
-esrem
-ferry o
-freezel
-legacyoftrance
-mindphaser
-moogwai
+moore (norway)
-m peror
-partyhardy
-phor
-tijs08
-trancezoner
|
|
|
|
| Passiva |
-emma
-arise
-bartez
-bouma bros
-choochoo
-dj david
-dj lex
-dj spare
-matthijs
-eieregooie
-esrem
-ferry o
-freezel
-legacyoftrance
-mindphaser
-moogwai
-moore (norway)
-m peror
-partyhardy
+passiva
-phor
-tijs08
-trancezoner |
|
|
| Lynxx |
Krijg steeds meer zin om te gaan, alleen ik zit nog steeds met het feit dat ik een etentje heb savonds laat. Maar dat is wel aan de goeie kant van het land, dus dat scheelt.
En dan moet ik ook nog het judo toernooi overleven wat ik s middags heb :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| He Robin, is er al een timetable? :toothless |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hou t alfabetisch;)
|
Ja sorry, ik was te lui en had de lijst klakkeloos gekopieerd en geplakt:toothless |
|
|
| Esrem |
-emma
-arise
-bartez
-bouma bros
-choochoo
-dj david
-dj lex
-dj spare
-matthijs
-eieregooie
-esrem
-ferry o
-freezel
-legacyoftrance
-mindphaser
-m-kay:p
-moogwai
-moore (norway)
-m peror
-partyhardy
-passiva
-phor
-tijs08
-trancezoner |
|
|
| ahp2002 |
-ahp2002
-arise
-bartez
-bouma bros
-choochoo
-dj david
-dj lex
-dj spare
-matthijs
-eieregooie
-emma
-esrem
-ferry o
-freezel
-legacyoftrance
-mindphaser
-m-kay:p
-moogwai
-moore (norway)
-m peror
-partyhardy
-passiva
-phor
-tijs08
-trancezoner |
|
|
| Three 'O Three |
-ahp2002
-arise
-bartez
-bouma bros
-choochoo
-dj david
-dj lex
-dj spare
-matthijs
-eieregooie
-emma
-esrem
-ferry o
-freezel
-legacyoftrance
-mindphaser
-m-kay
-moogwai
-moore (norway)
-m peror
-partyhardy
-passiva
-phor
-three-o-three
-tijs08
-trancezoner |
|
|
| MeCo |
| Oei dit gaat me zwaar knaken kosten..... |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by MeCo
Oei dit gaat me zwaar knaken kosten..... |
Roger that! :toothless |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MeCo
Oei dit gaat me zwaar knaken kosten..... |
Voor de meesten is Nijmegen niet heel erg naast de deur geloof ik, dus hopelijk voor jou zit er nog een aantal BOB's tussen... ;) |
|
|
|
|