|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Sabina
:whip: ga ff je moeder lopen afzeiken!
smaken verschillen gelukkig |
Les 1: Neem New Wave nooit serieus...
:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Les 1: Neem New Wave nooit serieus...
:p |
:p Bijna nooit, vaak wel, ook vaak niet, maar wel vaker dan je denkt. Maar bednek wel, soms ben ik serieus en soms ook niet. Maar wel vaak...ofniet? |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ben jij wel goed bij je hoofd? Ben je misschien tijdens een fietstocht met je kop tegen de stoeprand geknald(t/dt)? |
'geknald' was goed. ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Matthijs
'geknald' was goed. ;) |
Ah zie je wel, ben kwartier weze puzzelen met 'fokschaap en 'kofschip' en het blijkt nog te werken ook :p |
|
|
| Feeb |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ben jij wel goed bij je hoofd? Ben je misschien tijdens een fietstocht met je kop tegen de stoeprand geknald(t/dt)? |
Ze is nogal een grote Marco V fan...tja, ik snap t ook niet helemaal :tongue2 |
|
|
| MeCo |
Marco V is toch ook niet verkeerd, vindt hem zelf ook wel super.:stongue:
Maar wie gaan we allemaal tegen komen op ARISE? Hebben jullie allemaal al kaartjes?:conf: Lijkt me lachen om wat gasten tegen te komen.:haha:
Ook met degene waarmee ik een klein beetje woorden mee had hier op het forum. Krijg je van mij een biertje, en zand erover.:D Dus wie wil er 11 december allemaal een biertje van me????:o |
|
|
| jp |
| Een biertje gaat er altijd in :) |
|
|
|
|