|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Sterren en fietsen zijn ook interessant :D |
|
|
| tango |
| Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Robin zn reactie.... |
|
|
| dj_spare |
| inderdaad... reactie van de organisatie :) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik vind dit trouwens best minderwaardig klinken. (van de organisatie zelf dan he)
Elk feest wat vol zit kan positief over gesproken worden. Daar heb je geen ID$T of extrema voor nodig. Klinkt namelijk zeer onzeker.
Ik zou het niet uit me strot krijgen als het bijvoorbeeld bij Addiction wat minder zou gaan. Ik neem met 100 man al genoegen...als de dj's maar lekker draaien en die mensen die er zijn een leuke avond hebben. Als er nog een Addiction zou komen dan wordt het weer een locatie waar max 150 man in kunnen. Lekker knus en lekker vol! (wat dan maar te hopen is :p) |
Ben ik weer erg met je eens ie,ik zou dan zo ong.300 man wel mooi vinden,maar zeker niet op meer dan 500 rekenen.
Lekker "undergrounden" en niet bergen geld spenderen aan een "elitė-namen" line-up want met teveel bekende namen is het niet zowieso altijd in je voordeel qua publiek trekken,veel mensen zien bv 1 of 2 namen staan die ze nie ok vinden en blijven alleen daarom dan al weg terwijl ze de unknown dj's misschien wel erg zouden kunnen waarderen.
Dus "known" dj's KAN in je voordeel werken maar zeker ook net zo hard in je nadeel.
Je moet zorgen dat je feest iets is om over na te praten zonder hoge kosten,t juist anders doet dan de grote feesten waar toch al velen in verzadigd zijn..
Geld is iets wat je nodig hebt maar er is meer voor nodig een goed concept te bedenken,met creativiteit,dj's die zichzelf overbrengen en communiceren met het publiek en t risico durven nemen vooruitstrevend te zijn is genoeg.Zorgen dat je publiek zich "lekker thuis" voelt.
Feesten moeten niet kosten,niet opbrengen,feesten doe je om te feesten,thats it. |
|
|
| SnuggLe |
Kan me ook wel vinden in de reactie van Donna en New_Wave hoor, maar Aph2002 heeft ook wel gelijk dat het tegenwoordig lastig is om wat neer te zetten omdat er een overkill aan feesten is. Maarja, je moet ook niet meteen zo groot willen worden.
Er staan btw ook foto's op PF (niet zo super, twas een invaller die met zijn cam aan het spelen was voor de instellingen). Maar wat ik tegenkwam:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...GID/129245.html
Ben jij dat David???? DjDavid? Ik dacht toch echt dat je er anders uitzag nl, de vorige keer in de Mezz. |
|
|
| Three 'O Three |
| Nee, das David niet. Of hij liegt over z'n naam :mad: |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ben jij dat David???? DjDavid? Ik dacht toch echt dat je er anders uitzag nl, de vorige keer in de Mezz. |
Nee dat is m niet hoor:) Dat is Jop van Outback;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Nee dat is m niet hoor:) Dat is Jop van Outback;) |
Dat dacht ik dus ook al , dat het hem niet was!
Ik zou als David zijnde toch eens even contact opnemen met PF :) |
|
|
| ArisE2 |
Nou hier is ie dan een verlaat verslag van mij.
Zaterdag begon al erg vroeg omdat ik naar schiphol moest om Ozgur en Steve op te halen. Ik moet zeggen er zijn ergere dingen :)
Maar goed.. Perry kwam naar Breda om mee te rijden en mij te voorzien van de nieuwste tunes :P (helaas zit er geen record functie op mn pa's autoradiodigitaalsysteem) Op schiphol aangekomen na super lange files kregen me oren rust en hadden we Steve opgehaald om vervolgens door te rijden naar t station waar Ozgur inmiddels aan beland was. Op de weg naar Nijmegen egt de meest vette Ozgur tunes gehoord.. niet 5 ik denk wel 15 nieuwe vette platen. Dat beloofd nog wat :P Een conclusie is wel.. hij is net zo druk als dat hij klein is.. Wat n druktemaker!! haha.. In al t gehaast hebben we ze snel bij de bar gedropped in t hotel (wens van Steve) om door te crossen naar de Vereeniging waar Marc met de hele groep al ver gevorderd was. Wat n vette zaal ging weer voor de zoveelste keer door me heen. Marc moest naar huis om eindelijk ff te kunnen relaxen en op dat moment was het werken voor mij ook aangebroken.. Na drie uur knallen ff een patatje naar binnen gewerkt en toen de tent los!!
Naar mijn mening hadden we alles goed voor elkaar maar aan 1 ding stoorde ik me wel.. het geluid in de kleine zaal was vele malen beter dan in de grote. Maar ja marc en ik zijn geen technicus dus moesten we hierin de geluidsman vertrouwen. Wat voor mij persoonlijk belangrijk was van de avond dat het orgsanisatorisch lekker ging. Alles verliep soepel en problemen zijn uitgebleven. Ik heb wel gemerkt dat je normaal tijdens een avond veel relaxter bent en nu heb je t idee dat je overal maar ff kan zijn. Ik had graag meer willen horen van de sets bijvoorbeeld in de Annazaal. Maar ja..We hadden andere zorgen zoals de constante gedachte of het nog wat drukker ging worden. Je bent super blij met het eindresultaat maar ook toen ik Marc sprak overheerst de gedachte dat het drukker moest zijn. Inmiddels nu ik over na het gedacht moeten we eigenlijk gewoon trots zijn op ons zelf. 2 amateurs/ part time beginners zetten wel een feest neer wat zeker potentie heeft om door te groeien in een wellicht kleinere/ goedkope locatie. Bij deze wil trouwens ook nog ff iedereen bedanken voor de hulp en adviesen gedurende de aanloop van het feest. Arise will be back!! maar wel na mn stage bij Extrema, t wordt tijd dat ik eens ga kijken wat Onno ervan bakt daar :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Arise will be back!! maar wel na mn stage bij Extrema, t wordt tijd dat ik eens ga kijken wat Onno ervan bakt daar :) |
zeker maatje, wordt top! :cool: :) |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:eek:
whoehahaha, jop zou willen dat ie mij was!;) nee geintje... d'r waren wel wat foto's van mij gemaakt tijdens t draaien, maar ik heb geen idee wie dat was en waar ze anders te vinden zijn...
oja, wie moet ik daarvoor trouwens contacten van PF....dat ik niet op die pic sta? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by ArisE2
...om door te groeien in een wellicht kleinere/ goedkope locatie. |
Meen je niet..Nog kleiner?:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|