|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Passiva |
| Wordt een topfeestje.. voel het aan m'n water :p |
|
|
| dj_spare |
| mijn water begint nu ook echt te borrelen, wordt een leuk feessie :D |
|
|
| tijs08 |
Zeker weten word dit een knaller! het komt, het komt, arise..... :D
Het is een gevoel, ik kan het niet uitleggen... het is een gevoel ;) :cool: |
|
|
| blighty |
| Wordt echt top!! :) |
|
|
| ChooChoo |
| Het begint nu ook zeker al lekker te kriebelen!:) |
|
|
| Dj Lex |
| Knallend beginnen tot uurtje of 2-3 in de grote zaal en dan knallend afsluiten in de kleine zaal! Of heel anders natuurlijk :p |
|
|
| dj_spare |
| Qaartje is binnen :D |
|
|
| ahp2002 |
| ben benieuwd, wordt top. steeeeeve helstrip |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik ben er sowieso bij nu :cool:
Om 21.00 sta ik vooraan!
:p |
|
|
| emma |
wel spijtig dta Sander & Perry op zelfde moment draaien :(
wil ze graag allebei aan het werk zien ... |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik ben er sowieso bij nu :cool:
Om 21.00 sta ik vooraan!
:p |
Ik dus ook :p Wel leuk om zowel Tijs als Onno te zien draaien :) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik ben er sowieso bij nu :cool:
Om 21.00 sta ik vooraan!
:p |
Lekker, kan de rest weer niks zien :rolleyes: |
|
|
|
|