|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Lekker, kan de rest weer niks zien :rolleyes: |
:rolleyes: :p ;) |
|
|
| Decibel Device |
Leuk feestje lijkt me dit! Ik ga waarschijnlijk wel komen (of het moet tegen zitten)
Tijs, ik vraag me af of je mijn PM wel hebt gehad |
|
|
| SnuggLe |
Tijs, veel succes met draaien in de grote zaal, en Robin, heel veel succes zaterdag, maar dat zal vast wel helemaal goed komen :)
Veel plezier iedereen die gaat! |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tijs, veel succes met draaien in de grote zaal, en Robin, heel veel succes zaterdag, maar dat zal vast wel helemaal goed komen :)
Veel plezier iedereen die gaat! |
Komt je moeder nog wel? :p |
|
|
| ahp2002 |
| Ik kijk echt uit om Onno en Galen nou eindelijk eens aan het werk te zien. Twee springers, echt goed :D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Ik kijk echt uit om Onno en Galen nou eindelijk eens aan het werk te zien. Twee springers, echt goed :D |
ik hoop dat dat nog doorgaat... :/ |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik hoop dat dat nog doorgaat... :/ |
:( :( :( :( :( :( :( :( :mad: :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| M_Peror |
Nu word ik ook nieuwsgierig :conf:
Heb er erg veel zin in :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Komt je moeder nog wel? :p |
Lol, nee, die gaat wel een keer mee naar een Everybody ofzo. Het zou een beetje duur worden als we met zijn vieren hier naartoe zouden gaan.. 120 euro.....vond ze een beetje te veel. Maar ze wil nog steeds een keer mee :) |
|
|
|
|