|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Nee toch, niet die verdomde DJ OC Klik
:p
SnuggLe geeft stiekem toch een tipje van de sluier... |
|
|
| SnuggLe |
Eh...dat was toch al bekend, of niet???
Of lul ik nou mijn mond voorbij....
Ach ja, we zien het wel. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Tim81
Nee toch, niet die verdomde DJ OC Klik
|
lol :D |
|
|
| SnuggLe |
| Oh en als het die DJ is, die OC, dan komt hij 16 oktober ook al naar Nederland, hoorde ik net. Maar dan wat dichterbij voor mij........ |
|
|
| Chicane |
| gezellig een avondje reason met Ozgur Can dus :rolleyes: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Chicane
gezellig een avondje reason met Ozgur Can dus :rolleyes: |
Lekker respectvol tegenover je forumgenoot, die het zonder jarenlange ervaring eigenhandig voor elkaar krijgt om kwaliteitsfeestjes neer te zetten. Een dikke pluim voor jou! Chapeaux!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Lekker respectvol tegenover je forumgenoot, die het zonder jarenlange ervaring eigenhandig voor elkaar krijgt om kwaliteitsfeestjes neer te zetten. Een dikke pluim voor jou! Chapeaux!! |
Inderdaad.
Chicane, ga zelf eens wat vaker naar buiten, week je los achter de compu of van je vriendin en trek de wijde wereld in. Dan gaat een wereld voor je open!
Dikke respect voor Robin en wat hij doet met ArisE. Kwaliteitsfeestjes zijn altijd welkom! Als je nog extra promotie nodig hebt Robin dan hoor ik het wel ;)
De eerste editie was echt top. Goede sfeer, leuke mensen, DIK vette locatie en aankledign...... |
|
|
| Phortje |
| Lijkt me leuk, ik vind dit goede initiatieven! En als OC komt is het helemaal geweldig natuurlijk :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als je nog extra promotie nodig hebt Robin dan hoor ik het wel ;)
|
ga je voor hem flyeren dan?:D |
|
|
| ArisE2 |
Hej gasten!! Hoe cool is dit om thuis te komen van je werk!!
je wil niet weten hoe relaxed ik dit vind! Super!
En tja.. Chicane.. :tongue2 |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Chicane, ga zelf eens wat vaker naar buiten, week je los achter de compu of van je vriendin en trek de wijde wereld in. Dan gaat een wereld voor je open! |
Waar lees jij dat ik dat niet doe? En bovendien mag ik hopen dat jou vriendin niet het zelfde overkomt als wat de mijne overkomen is.
Ik heb een schurfthekel aan reason, dat geluid pik je er zo uit. Bovendien pleurt die Ozgur er om de 5 minuten een track uit die alles behalve af is.
Ten derde is mijn flame niet aan de organisatie gericht, leer lezen gasten, maar aan Ozgur. |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik heb een schurfthekel aan reason, dat geluid pik je er zo uit. Bovendien pleurt die Ozgur er om de 5 minuten een track uit die alles behalve af is.
|
Ik dacht dat ie met fruityloops werkte....:rolleyes: |
|
|
|
|