return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 9)
View this Thread in Original format
M_Peror
(schopt SnuggLe) :p

Vette line-up! Niet dat het nog iets uitmaakte, want ik wilde sowieso al komen. En gefeli Tijs, in de grote zaal opwarmen voor OC... nice! :D

...

(Denkt terug aan de vorige Arise) :tongue2

Dit wordt een heel erg gaaf feestje...! :crazy:
MeCo
Wow Marc-S dit wordt zeeeeer vette trance. Hoorde hem op Sunrise en in Kleve. Dan nog Cor Fijneman en Thrillseekers...... Hoezo VETTE Trance???
Dj Lex
Vet! Dat wordt weer een erg leuk feestje met veel goeie djs!
SnuggLe
Veel dj's btw, hoelang draait iedereen?
New Wave
quote:
Originally posted by Tim81
Dit soort initiatieven horen gesteund te worden!

Goh, daar zijn de mensen hier heel erg goed in........en ik lieg nooit. :rolleyes:
moogwai
quote:
Originally posted by SnuggLe
Veel dj's btw, hoelang draait iedereen?

Het feest is pas om 6.30 afgelopen en ik neem aan dat het al om een uur of 21.00/22.00 begint, dus dan valt het wel mee.

btw.. wie of wat is Double U? Het nl. de enigste onbekende naam voor mij?
Three 'O Three
quote:
Originally posted by New Wave
Goh, daar zijn de mensen hier heel erg goed in........en ik lieg nooit. :rolleyes:

Vorige Arise toch wel aardig staan feesten met een grote groep TA'ers toen Tijs en Onno moesten draaien ;)

Wordt trouwens supervet. Ik kijk er al een tijdje naar uit, maar de spanning begint nu toch weer een beetje te stijgen! :toocool:
magrec
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Vorige Arise toch wel aardig staan feesten met een grote groep TA'ers toen Tijs en Onno moesten draaien ;)

Wordt trouwens supervet. Ik kijk er al een tijdje naar uit, maar de spanning begint nu toch weer een beetje te stijgen! :toocool:

Hij heeft het eigenlijk over een ander feestje..
SnuggLe
Addiction bv? :D
Mjah, dat zal wel 'wat anders' zijn voor hen...

Maar ik ben er maybe ook wel bij, kijken of ik in Wijchen kan blijven slapen en de auto heb. De locatie spreekt me nl erg aan plus het concept is gewoon goed, zoals vorige keer al gezien. Zal eens even wat forums onderspammen en reclame gaan maken ;)
Plus wil wel wat mensen horen draaien, zoals Passiva, Elsandro, Blighty en Teagle!
ahp2002
erg goed gedaan, mooie line-up!

Three 'O Three
quote:
Originally posted by magrec
Hij heeft het eigenlijk over een ander feestje..

Weet ik.
djdavid
dit gaat errug gezellig worden!!! :D het aftellen kan nu ECHT beginnen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement