|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Hitman |
| 20 minuutjes rijden:D Ik ben erbij! |
|
|
| TOR |
| 4 uur reizen... ik ben er bij :tongue2 |
|
|
| ArisE2 |
hej mensen.. nu ongeveer 1000 posters en 15000 flyers lichter en drie auto's onder t behangplaksel ff een update :)
gister heb ik met RSL gesproken die voor ons het licht en geluid regelen. Het gaat echt gaaf worden als ik ze mag geloven. Ze gaan gebruik nemen van de zogenaamde 'banaan' luidsprekers die garant staan voor een super sound. Dit was alleen mogelijk wanneer de locatie deze ook aan het plafond kon bevestigen. dit kon dus ! :)
Zij hebben verder ook alles afgerond met www.laserevents.nl die de gehele lasershow in kleur gaan verzorgen.. begin er nu echt zin in te krijgen..:D thankz voor alle hulp en relaxde reactie van jullie allen.. zie jullie de 11de
Robin |
|
|
| moogwai |
Klinkt er goed Robin!
| quote: | Originally posted by ArisE2
hej mensen.. nu ongeveer 1000 posters en 15000 flyers lichter en drie auto's onder t behangplaksel ff een update :)
|
:eyes: Aan spam geen gebrek dus :p |
|
|
| ahp2002 |
cool :)
loopt de kaartverkoop een beetje?
met zo'n promotiecampagne moet dat wel lukken toch? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
met zo'n promotiecampagne moet dat wel lukken toch? |
Ik weet niet of ik de enige ben, of hier geflame voor krijg, maar ik vraag/zeg het toch:
Hoeveel kost zo'n hele promotiecampagne wel niet Robin? Niet lullig bedoeld, maar als ik zie hoeveel flyers, posters en dat soort er is, dan kan ik me voorstellen dat dat best duur is! Plus ticketbox is ook niet goedkoop! Tell us why!
Want ik denk dat het sowieso wel vol komt daar! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
maar als ik zie hoeveel flyers, posters en dat soort er is, dan kan ik me voorstellen dat dat best duur is! Plus ticketbox is ook niet goedkoop! Tell us why! |
misschien om er toch zeker van te zijn dat er genoeg mensen van arise afweten? |
|
|
| ArisE2 |
Tis zeker niet goedkoop maar het is gewoon belangrijk zeker omdat het tussen UDC en ID&T invalt. Je merkt gewoon dat je mensen het vergelijken met dit soort evenementen helaas. Ik kan wel vertellen dat de promotie maar een heel klein gedeelte is van het totaal. De grootste kostenpost is gewoon de concertzaal. Ik wil gewoon dat iedereen die het moet weten, het straks ook de 11de weet (en komt ;)).
Beetje creatief promoten door middel van onder andere Free publicity is bijna het belangrijkste van allemaal, want posters en flyers bereiken maar een heel klein gedeelte. |
|
|
| Passiva |
| Mjaah.. Ik denk dat ik er ook wel bij ben.. :stongue: :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Tis zeker niet goedkoop maar het is gewoon belangrijk zeker omdat het tussen UDC en ID&T invalt. Je merkt gewoon dat je mensen het vergelijken met dit soort evenementen helaas. Ik kan wel vertellen dat de promotie maar een heel klein gedeelte is van het totaal. De grootste kostenpost is gewoon de concertzaal. Ik wil gewoon dat iedereen die het moet weten, het straks ook de 11de weet (en komt ;)).
Beetje creatief promoten door middel van onder andere Free publicity is bijna het belangrijkste van allemaal, want posters en flyers bereiken maar een heel klein gedeelte. |
Oke cool, just asking hoor. Ik was gewoon benieuwd!
Vind het handig/leuk om inzicht te krijgen in alles wat er bij een feest gebeurt. Wil zelf ook wel een keer gaan organiseren namelijk. Eerst een baan vinden, dan heb ik wat meer financiele zekerheid. |
|
|
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by Passiva
Mjaah.. Ik denk dat ik er ook wel bij ben.. :stongue: :stongue: |
haha toevallig!!!
volgens mij is ie Partyhardy 2... constant aan 't springen. Hebben we straks 2 van die springfiguren achter de decks :P |
|
|
|
|