return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Erg vet!
Ferry 0
Woow toffe locatie man fjieuw!!! ik ben ook erg beniewd naar de lineup
ahp2002
ziet er gaaf uit! gaat vast en zeker helemaal goed komen!
Partyhardy!
Dit wordt feesten geblazen! :crazy: Super kicke! :eyespop:
eieregooie
wow :eek:
ArisE2
Vette reacties mensen.. hier word ik vrolijk van!!:D :crazy:

Ik heb eigenlijk nog een vraag en ik hoop eigenlijk of jullie me hiermee kunnen helpen. Om dit hele zakie te kunnen bekostigen hebben we sponsoren nodig.. nu lopen er al een aantal dingen maar alle suggesties en ideeen hierin kan ik goed gebruiken..!;)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by ArisE2
Om dit hele zakie te kunnen bekostigen hebben we sponsoren nodig.. nu lopen er al een aantal dingen maar alle suggesties en ideeen hierin kan ik goed gebruiken..!;)


Misschien wil optimus zn kontje verkopen achter het station?! :tongue3
total woot
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Misschien wil optimus zn kontje verkopen achter het station?! :tongue3


of, rimmen? 2 voor de prijs van 1 :p


2Robin: heb je Mixery al bedaderd? (vaag drankje, best goed te drinken btw.).
emre
quote:
Originally posted by ArisE2
Vette reacties mensen.. hier word ik vrolijk van!!:D :crazy:

Ik heb eigenlijk nog een vraag en ik hoop eigenlijk of jullie me hiermee kunnen helpen. Om dit hele zakie te kunnen bekostigen hebben we sponsoren nodig.. nu lopen er al een aantal dingen maar alle suggesties en ideeen hierin kan ik goed gebruiken..!;)


Als je zoiets nou GVD op een vrijdag doet, dan sponsoren Tim81 en ik wel 5 eutjes de man ofzo!!
Dazzle
Ik ben ook van de partij. Het is lekker dichtbij en als het tot in de vroege uurtjes duurt, dan kan ik zo weer terug naar Arnhem

Optimus
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Misschien wil optimus zn kontje verkopen achter het station?! :tongue3



voor een goed doel doe ik alles:D :toothless
Ding Chavez
In Nijmegen is het idd een hele goeie lokatie. Beter dan de jan massinkhal wat je eerst van plan was, zet mij ook maar vast op het lijstje van aanwezigen ;)
Over sponsoring, er zullen in Nijmegen vast genoeg kleine bedrijfjes zijn die willen sponsoren, maar dan heb je een hele hoop kleine. Je gaat vast ook wel weer landelijk flyeren dus dan lijkt het me handiger als je een minder aantal grotere sponsors probeert te vinden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement