|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MeCo
Draai jij toevallig ook niet op Arise? Ik vindt dat je als dj je helemaal nergens mee moet bemoeien, is heel slecht voor je toekomst.
|
Leg eens uit dan? want tijs8 is hier gewoon lid.
Was al lid voordat Arise hier kwam. Hij komt hier al vanaf 2001.
En dan ga jij hem even advies geven om niet met het feestje te bemoeien. Dan wil ik wel eens weten waarom hij zich niet met het feestje mag bemoeien. |
|
|
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
BACK ON TOPIC PLZ!? :whip: |
helemaal mee eens :) |
|
|
| MeCo |
| Yessss, gelukkig. Hier zat ik op te wachten. Prijs valt me ook reuze mee. Waar vindt je nu nog feesten onder de 40 euro. Woensdag dus.... in the pocket!! Tot 11 december. |
|
|
|
|