|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Partytime tonight! :crazy: heb er zin in! :cool: |
|
|
| kolkiewolkie |
| Voor de mensen die gaan: Have fun! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Partytime tonight! :crazy: heb er zin in! :cool: |
Al zenuwachtig? ;)
Ik zal er zo rond 21.00 zijn, als het verkeer meezit e.d. |
|
|
| ChooChoo |
Ik heb dr zin in! :D nog maar heel ff wachten:p
tot straks mensen! |
|
|
| dj_spare |
| ik ga zo indrinken en dan feestuhh!! :D |
|
|
| Matthijs |
ARRRRGGGG kan niet komen vanavond; ziek :( Voel me echt te kut om te gaan, en bovendien zou dan misschien morgen half TA ziek zijn, en dat wil ik ook niet op mn geweten hebben... ;)
Iedereen die gaat heel veel plezier, en de heren die moeten draaien veel succes natuurlijk!! |
|
|
| Tim81 |
Helaas geen afgelasting (zoals gehoopt) dit weekend, dus helaas geen Arise! Dan maar op verjaardag...en morgen een balletje trappen in Alkmaar.
Veel plezier vanavond allemaal! |
|
|
| M_Peror |
Nou jullie zijn inmiddels al druk aan het feesten en ik ben me hier nu snel aan het voorbereiden... we komen eraan hoor! Maar wat een afzeggingen allemaal... een complete TA-ziekenboeg! Ik moet alleen nog ff kijken of ik misschien de trein neem ipv de auto, maar ik kom zeker!
Cya |
|
|
| Sabina |
zo we zijn weer thuis :D
Het was een heerlijk avondje (y)
Petje af voor de organisatoren.
Alleen jammer dat het te rustig was maar goed de sfeer was er wel en er werd heerlijk gedraaid.
Ook leuk om PartyHardy nu eens te spreken :D
We zien heb altijd wel rond springen maar goed..... dat was vanavond een stukje rustiger ;)
Al met al een gezellige avond met goed publiek en sublieme muziek!!!!! |
|
|
| M_Peror |
Absoluut een topavond. En geen woord teveel gezegd over de gave locatie. Dit soort feesten zouden er meer moeten zijn! Dit was geen commercieel gedoe, dit was puur genieten voor de echte liefhebber. Toppie! Al die mensen die niet geweest zijn hebben een wereldfeest gemist waar menig organisator nog wat van kan leren.
Thumbs up Robin en vooral doorgaan plz!
Lekkere sets gehoord van Perry O'neil, Thrillseekers blijken behalve uitstekend produceren ook lekker te draaien en een stukje Cor Fijneman, maar ook de stukken die ik gehoord heb van Passiva, Blighty en de tamelijk unieke slotset van Noah (waar het drukker was dan in de grote zaal heb ik me laten vertellen) waren zeker niet mis. Wij hebben ons goed geamuseerd vannacht!
En nu ga ik pitten. |
|
|
| dj_spare |
't was echt super! Gave sets gehoord van ozgur/perry/thrillseekers/phat dj/blighty/noah/+ een beetje van de rest... er waren weer erg veel bekenden, en de locatie was ook vet :D
nu ga ik ook maar slapen |
|
|
|
|