|
Armin Van Buuren - Satisfaction Line - 3.9.2004 (Next Productions)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
כן כן, הוא חוזר !!!
עוד אין פרטים על איפה, מחירים, גילאים וכו'...
התאזרו בסבלנות... |
|
|
| black mammmba |
שוב הפקה של
NX
אז ההימור שלי הוא יהיה כרגיל
22-21 +
150 בכניסה
120 מכירה מוקדמת
איפה זה כבר אני לא יודע.
אני מקווה שהם יתחשבו ויהפתיעו ויעשו כמו באירופה וינתנו להכנס ל
18+ID.
לא חבל?
אלי מת להקשיב לארמי-מן:nervous: |
|
|
| yaman |
מאיפה המידע מארק?
באתר של ארמין לא רשום כלום |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ארמין ארמין ארמין דיי כבר!
לפחות הבסורות הטובות הן שגם פרי קורסטן מגיע!!!
שום גיוון!
חבל.
:o |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ארמין ארמין ארמין דיי כבר!
לפחות הבסורות הטובות הן שגם פרי קורסטן מגיע!!!
שום גיוון!
חבל.
:o |
בזה אני מסכים איתך!!
יש עוד כלכך הרבה דיג'ים טובים, שנקסט לא כמו
DuMonde, Matt Darey, Darren Tate, Gabriel & Drezden, Filo & Peri.....
והרשימה עוד ארוכה וגדולה... |
|
|
| Flotser |
| me Want Markus Schulz for a groovy set! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
me Want Markus Schulz for a groovy set! |
me either - but who said he plays groove?
man the word is P R O G R E S S I V E !!! :D ;) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by taltul
me either - but who said he plays groove?
man the word is P R O G R E S S I V E !!! :D ;) |
ok my mistake,
he playes progressive with a dreamy taste, and not only progressive -also alot of quality uplifting stuff |
|
|
| Shahar |
שיביאו את
pvd !!!!1 |
|
|
| Hell_Copter |
חבר שלי עושה לי
תרשום תאריך.... 3.9.04... הולכים לראות את ארמין
קיצר אם אני יוצא בשבת הזאת אני שם בדוק! |
|
|
| KrazyDJs |
שיביאו את
Deep Dish
:p
ראבק אני צעיר טילים :( |
|
|
|
|