|
[Roll Call] Mysteryland 2004 (21.08.2004) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| unKnOwn` |
STARTING ORDER PROCESSING SYSTEM
WRITING ORDERDATA
BOOKING TICKETS... Please Wait...
TICKETS BOOKED
SENDING EMAIL - please wait...
ORDER SUCCESSFUL
:eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :happy2: :disbelief |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by unKnOwn`
STARTING ORDER PROCESSING SYSTEM
WRITING ORDERDATA
BOOKING TICKETS... Please Wait...
TICKETS BOOKED
SENDING EMAIL - please wait...
ORDER SUCCESSFUL
:eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :happy2: :disbelief |
wird auch zeit, doooooooooooooooooooooooooo:whip: :D |
|
|
| SiLeNcE |
Openbaar Vervoer
Bezoek Mystery Land met het openbaar vervoer. Snel, veilig en voordelig. Tevens zijn de alcoholcontroles op de stations over het algemeen wat minder streng dan die langs onze rijkswegen.
Het snelst bereik je Mystery Land vanaf station Hoofddorp… dit station is het dichtst bij het terrein gelegen… vanuit Hoofddorp worden pendelbussen ingezet. Voor 4 euro brengen we je heen en weer terug.
De eerste pendelbussen rijden zaterdagmorgen vanaf 10:00 uur vanaf Station Hoofddorp. De pendelbussen rijden tot anderhalf uur na het festival.
Laat je vooraf goed informeren over je reisschema en reistijd. Neem een ruime marge in verband met de drukte.
Bezoekers uit de richting Eindhoven en Arnhem: na 24:00 uur is het baanvak richting Utrecht dicht. Dit betekent dat je uiterlijk om 22:00 uur het festival moet verlaten. Bezoekers uit de richting Groningen/Leeuwarden en Zwolle: na 24:00 uur is dit baanvak dicht. Dit betekent dat je uiterlijk om 22:00 uur het festival moet verlaten.
übersetzen anyone?
können die net mal ne englische seite machen ? |
|
|
| XeCUTionER |
sehr gut thomas!!! :)
und zur übersetzung: irgendwas mit shuttle bussen und irgendwelchen autobahnen die irgendwann geschlossen sind! |
|
|
| SiLeNcE |
| das mit den autobahnen wäre doch irgendwie interessant :rolleyes: |
|
|
| Frode |
| Feli fährt auf jeden Fall, oder? Kann ich mir also ne Karte kaufen? |
|
|
| Frank-HH |
Voor 4 euro brengen we je heen en weer terug.
jo, 4 Euro für den Bus!!! Der Bus bei Dance Valley war kostenlos......:( |
|
|
| Frank-HH |
| Tulpe(JP), übersetze mal bitte!:conf: :eyes: :rolleyes: :D |
|
|
| DX-Rated |
STARTING ORDER PROCESSING SYSTEM
WRITING ORDERDATA
BOOKING TICKETS... Please Wait...
TICKETS BOOKED
SENDING EMAIL - please wait...
ORDER SUCCESSFUL
:>
Jetzt gibt's kein zurück mehr. :> |
|
|
| XeCUTionER |
| quote: | Originally posted by Frode
Feli fährt auf jeden Fall, oder? Kann ich mir also ne Karte kaufen? |
ja! der fährt auf jeden!
aber bei mir im auto ist auch noch ein platz frei, weil es bei bloodflower nicht klappt!!
also kannst du dir ne karte bestellen! |
|
|
| Frode |
yeah.
Dann sollte ich mal reinhauen.
Habt ihr alle bei Eventim? |
|
|
| Frank-HH |
MAINSTAGE ID&T
Tiesto ----------->unbedingt
Paul van Dyk ----->ungebingt
Johan Gielen ----->ja
COCOON
Sven Väth --------->kann
Richie Hawtin ----->kann
Frank Lorber ----->kann
BLACKHOLE
Cor Fijneman ----->ja
Rank 1 dj set ---->ja
Mark Norman ----->ja
Ton TB ---------->ja
Mojado live ------>?
Robert Gitelman -->ja
so sehe ich das für mich, kommt natürlich immer ganz anders.....:happy2: |
|
|
|
|