return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 
|02.07.05| Sensation White Amsterdam (pg. 24)
View this Thread in Original format
Nachtengel
davon würd ich dann echt gern ein gruppenbild sehen!

:p
Kasperhauser
TimeTable:

23:00 00:30 Laidback Luke
00:30 02:00 David Guetta
02:00 02:40 Audio Bullys
02:40 03:10 MEGAMIX
03:10 04:40 Armin van Buuren
04:40 05:40 Marco V
05:40 07:00 Jean
Frank-HH
quote:
Originally posted by Kasperhauser
TimeTable:

23:00 00:30 Laidback Luke
00:30 02:00 David Guetta
02:00 02:40 Audio Bullys
02:40 03:10 MEGAMIX
03:10 04:40 Armin van Buuren
04:40 05:40 Marco V
05:40 07:00 Jean


gibt es hier schon ein paar pins vorher.....:p
Frank-HH
quote:
Originally posted by Nachtengel
davon würd ich dann echt gern ein gruppenbild sehen!

:p


kommt! ;)
Mighty Johnny
quote:
Originally posted by Frank-HH
gibt es hier schon ein paar pins vorher.....:p


ich glaub wir wiederholen uns andauernd :p siehe auch den livestream ;)
Mighty Johnny
noch 33 stunden ... :eyespop: :eyespop: :eyespop:

hier mal erste fotos vom aufbau...













Vandit_Bandit
quote:
Originally posted by Frank-HH
wer mich am samstag treffen will, und mich nicht kennt:

Ihr erkennt mich an den weißen Klamotten!:stongue: :stongue: :stongue:


Würd mich freuen den Franky mal kennenzulernen und bisher hab ich noch jeden rausgefischt!:D
Mighty Johnny
mich ebenfalls :)

bin mal gespannt ob ich den treffpunkt morgen finden werde ;) frage an euch,hat jemand von euch reinzufällig morgen ein weißes GTA shirt an?? weil es mit der erkennung sonst schwierig werden könnte ;)
Kasperhauser
quote:
Originally posted by Frank-HH
gibt es hier schon ein paar pins vorher.....:p


Ups :D
Frank-HH
quote:
Originally posted by Mighty Johnny
mich ebenfalls :)

bin mal gespannt ob ich den treffpunkt morgen finden werde ;) frage an euch,hat jemand von euch reinzufällig morgen ein weißes GTA shirt an?? weil es mit der erkennung sonst schwierig werden könnte ;)



ich nicht!

...und die anderen wohl auch nicht, da die dinger nicht ganz weiß sind.....

wee-T
OK my German realy sucks Sorry!! There are a bunch of us TA's meeting up before Sensation-White and actually during Sensation. We are coming from all over the world. So it would be cool to meet some Germans. We are meeting at an easy to find place- The Bulldog Palace (not the Coffeeshop which is downstairs) in downtown Amsterdam before the shows around 20:30 at the left hand bar as you walk in towards the back.

The exact address is:
Leidseplein 15
1017 PS Amsterdam
telephone +31 20 627 19 08

URL: http://www.bulldog.nl/cafe_palace.htm

are you in??

Cheers,

kl
Mighty Johnny
OMG what a great Bar :eyespop: :eyespop: :eyespop:

but we will be to late in amsterdam to come to the meeting in the bar... why aren´t you come to the central meeting point area 101 at midnight in the stadium?? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement