| MikeVee |
| quote: | Originally posted by pooley
Paul_Van_Dyk_-_Live-@-Energy_2005_-_Zürich_-_13-08-2005 video
wtf zalig?!?8,!,
goeie kwaliteit, 1uur een video ervan en dat feestje moet zo af geweest zijn ... :/ |
:eyes:
heb je daar toevallig een link voor, heb namelijk enkel die van Tiêsto van dat feest.
| quote: | Originally posted by FUSyke
Gisteren gaf Yves Deruyter een setje op Topradio:
Hij vertelde ook dat er op zijn Birthdayparty 3 internationale dj's komen draaien. |
crap; was dat gisteren :( , speelt wel altijd goede setjes daar, spijtig dat hij zo weining op feestjes speelt waar hij zo een set kan neerzetten. :whip:
Die eerste track zal wel zijn nieuw nummer geweest zijn, zalige track :crazy:
marcel Woods is al zeker 1 van die 3 "internationale". |
|
|