| Jasperovitsj |
Dousk - Florence
Ik heb bij dit album geprobeerd om niet de fout te maken die ik zo vaak heb gemaakt, nl. het album de eerste maanden dagelijks opzetten, zodat je er zo aan gewend geraakt dat de magie op den duur verloren gaat. Dus daarom zet ik DIY maar 1 keer om de paar weken op, net zoals vanavond. En damn, elke keer als ik het beluister krijg ik echt zo'n klap in m'n gezicht van de kracht van dit album. Zo geweldig goed, en echt compleet volledig mijn ding. Je vergeet na zo'n paar weken hoe goed het eigenlijk wel niet is, maar die eerste paar minuten zijn al genoeg om je meteen weer omver te blazen! :eyespop:
Dousk  |
|
|