| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Toch best een sterk alias geworden eigenlijk :) |
Vind ik ook. De releases onder dat alias gaan in stijgende lijn vind ik.
Na Dousk - D.I.Y. toch al enkele keren gezien vermeld worden op dit forum, ben ik dat nu eens aan het beluisteren met momenteel Dousk - Dongle, en ik ben aangenaam verrast. |
|
|