|
Right Now #3 (pg. 255)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Benz And MD - Percasins
:crazy:
Echt super dat ze na een jaar stilte terug zijn met een paar nieuwe producties! Deze EP op Aurium, Visceral op Primal, en allebei weral top!! :eyespop: En dan nog hun remix voor Space Manoeuvres en Under Oath , wat een feest! :D
En hun sound hebben ze ook wat vernieuwd, dus das zeker positief :) |
Percasins > Open Bar
en idd hun sound is vernieuwd :)
stuk minder melodisch als hun vorige producties vind ik. maar tis opnieuw super, petje af :) |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
James Benitez - Missin you (Derek Howell remix)
James Benitez - Missin you (Original mix)
Zéér sterke release!!! :eyes: :eyespop: :crazy: |
Inderdaad, de original mix is wel beter dan de Derek Howell Remix |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Wel spijtig dat de release gepaard gaat met een zwakke Niklas Harding *kuch, mcprog, kuch* remix gepaard gaat. |
Is dat nu eigenlijk zo leuk om op dat soort progressive af te geven ? Of geeft dat ergens een gevoel van bevestiging dat jouw genre misschien zuiverder is ?
Kheb de versie in kwestie nog nie gehoord... maar ik kan dat "Mcprog" gedoe enkel maar toejuichen om eens wat variatie in de scene te brengen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Is dat nu eigenlijk zo leuk om op dat soort progressive af te geven ? Of geeft dat ergens een gevoel van bevestiging dat jouw genre misschien zuiverder is ?
Kheb de versie in kwestie nog nie gehoord... maar ik kan dat "Mcprog" gedoe enkel maar toejuichen om eens wat variatie in de scene te brengen. |
Als da nu gewoon een slechte track is, dan is er toch niks mis met wat commentaar? Gij geeft in uw reviews toch ook negatieve commentaar op slechte nummers, dan wilt da toch ni zeggen dat ge bevestiging zoekt dat uw genre en uw keuze de beste is? :)
McProg is als term net in het leven geroepen om die crappy producties een naam te geven, net zoals bijvoorbeeld de term eurodance er is om die crappy trance afkooksels een naam te geven... |
|
|
| Blue Sky 99 |
Ten eerste was het niet slecht bedoeld hoor :) Ten tweede, ik kan nog steeds een lekker progtrance plaatje appreciëren maar dan heb ik het wel over progtrance en niet over mcprog, met andere woorden, de gemiddelde plaat die in GDJB passeert. Als je de situatie vergelijkt met pakweg 2-3 jaar geleden dan weet je wel dat de kwaliteit er sindsdien er alleen maar op achteruitgegaan is. Te veel standaard plaatjes naar mijn zin, ik ben dan ook blij dat ik dieper ben gaan graven, maar zoals ik al zei, af en toe zit er nog wel eens iets lekker tussen. Daarom dan ook ik dat bijvoorbeeld weg was van deze Original Mix van Green Astronauts ... |
|
|
| Push2005 |
Ja, tuurlijk moogt ge platen afbreken... maar da zogezegde mcproggenre wordt precies overal afgebroken. Die term is gewoon in het leven geroepen precies om die vermengelde progressive trance te onderscheiden van de 'zuivere'... En da wordt nergens warm onthaald :)
Kzal de term 'mcuplifting' ook eens in het leven roepen :tongue2 |
|
|
| TOR |
maar ik kan dat "Mcprog" gedoe enkel maar toejuichen om eens wat variatie in de scene te brengen. |
probleem is dat die "variatie" nu al twee jaar aan een stuk aan de gang is.. in het begin was idd een zeer leuke en vernieuwende sound, maar die is zeer snel uitgemolken. na een half jaar was het nieuwe er al af en begon het genre veel mensen te storen. ikzelf vind dat belletjes-gedoe ook al lang démodé tbh.. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
probleem is dat die "variatie" nu al twee jaar aan een stuk aan de gang is.. in het begin was idd een zeer leuke en vernieuwende sound, maar die is zeer snel uitgemolken. na een half jaar was het nieuwe er al af en begon het genre veel mensen te storen. ikzelf vind dat belletjes-gedoe ook al lang démodé tbh.. |
Tja, ik luister er ook maar amper naar ze, daar niet van :p ... Maar af en toe kan ik er wel van genieten.
ATM: Remy - Crackdown :crazy: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
ik kan nog steeds een lekker progtrance plaatje appreciëren maar dan heb ik het wel over progtrance en niet over mcprog |
Ge moet het album van Flowjob eens luisteren. Ongelooflijk sterke progtrance. |
|
|
| Jasperovitsj |
Sector 7 - Inside of me
Samples klinken echt wel lekker :) |
|
|
| mellow_head |
| DJ Jo Live @ Club La Mar, Ijzendijke, Holland (11-02-2006) |
|
|