| Phortastic |
Bart Van Wissen - Dry Run :eyes:
Trentemøller - Polar Shift :eyespop:
kweet nog eerste keer dat ik deze plaat hoorde. Jaar trug ofzo, kvond die zo boring... En nu... BOEM. Hoe die plaat ineens uit het niets gewoon ontploft, geweldig. Hoe smaak toch kan veranderen op een jaar tijd :) |
|
|