|
Right Now #3 (pg. 163)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Daarnet : DJ Tab vs. Super 8 - Helsinki Scorchin' (Setrip)
|
Ik hoop dat die gedraaid gaat worden op Trance Energy, en liefst de Alex Morph remix dan nog :crazy:
*zet de alex morph remix nog eens op* |
|
|
| Transfusion |
| kan er is iemand een sample ofzo posten van DJ Tab vs. Super 8 - Helsinki Scorchin' aub. |
|
|
| mellow_head |
| Rank 1 Live @ Club Protector (28-05-2005) |
|
|
| Jasperovitsj |
Subsky - Single gun (Subsky solid mix)
Zo heerlijk, en eindelijk uit!! :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
DJ Fire - Himalaya :crazy: :crazy:
Mijn god, dj fire ownt :eyespop: |
on right now, schitterende plaat waarom heb ik die nog nie eerder gehoord?:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Madoka - Thursday night hero (Clubbervision aka Eterea remix)
Hell yes, wat een plaat!! :crazy: :eyespop:
De original mix is ook heerlijk, en er komt nog een lekkere Eelke Kleijn remix ook aan. Stevige release! :) |
|
|
| mellow_head |
| Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Wandii's Christmas Spirit Remix) :eyes: deze gaat mn kerstboom doen bewege :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik hoop dat die gedraaid gaat worden op Trance Energy, en liefst de Alex Morph remix dan nog :crazy:
|
Daar mag je wel vrij zeker van zijn... Tiësto & Armin promoten die plaat allebei... Above & Beyond ook, dus zal wel naambekndheid krijgen.
ATM: Yoji Biomehanika - Never End (Derler & Klitzing Remix)
Next: Mark Norman - Return 2 Eden :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
DJ Tiesto - 2005-11-20 - Live @ Club Duplex - Prague, CZ
01. Reflekt ft. Delline Bass - Need To Feel Loved (Fuzzy Hair Vocal Mix)
02. Erick E - Boogie Down
03. Late Night Alumni - Empty Streets (Seamus Haji & Paul Emmanuel Remix)
04. Eric Prydz & Steve Angello - Woz Not Woz (Version 2)
05. Elio Riso & Raffunk - To Be Or Not To Be
06. Coca & Ville - La Noche (ISOS Edit)
07. Paul Jackson & Steve Smith - The Push (Far From Here)
08. ID
09. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek DC Remix)
10. The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix)
11. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
12. Booka Shade - Mandarine Girl
13. Sublunar - Sanctuary (Antidote’s Tech Remix)
14. ID
15. Matthew Dekay - Clearing The mind
16. Petersky & Peres - Hello Ladies
17. Luminary - Amsterdam
18. Pryda - The Gift
19. ID
20. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
21. ID
22. BT - Mercury & Solace (12” Master Mix)
23. Above & Beyond & Andy Moor - Air For Life (Original Mix)
24. Tiesto - Traffic (Original Mix)
ben er nog maar aan begonnen en nu al immens onder den indruk van Tiësto
NR3: 03. Late Night Alumni - Empty Streets (Seamus Haji & Paul Emmanuel Remix) :eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eye
s::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:
is echt een BOM, amai, een van de beste platen vant jaar voor mij, hoho, hééééééééééééééééééééééééééééérlijke vocals, soit, iemand die em kent ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Hopla, nog iemand die op de electrohouse bandwagon hopt :nervous:
Progressive is niet meer "in", dus moet Tijs wat anders populair vinden om zijn sets mee te starten...
Enfin, kzal de set eens beluisteren, eens horen hoe hij het er vanaf brengt. :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hopla, nog iemand die op de electrohouse bandwagon hopt :nervous:
Progressive is niet meer "in", dus moet Tijs wat anders populair vinden om zijn sets mee te starten...
Enfin, kzal de set eens beluisteren, eens horen hoe hij het er vanaf brengt. :) |
ge kent precies nog platen zoals die, zeg ze maar eens :D
anyway
ten eerste, er zijn echt wel te veel hokjes, 'k dacht dat da prog was maar blijkbaar niet, hoe moet 'k het verschil horen ?
en van mij mag ie dat gerust draaien hoor, die kerel doet gewoon z'n ding volgens mij en denkt echt wel niet na over prog is ni mi populair (en das ook 't eerste dak er van hoor), 'k ga vlug een ander genre zoeken.
mss hoorde hij die plaat gewoon graag ...:eek: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
DJ Tiesto - 2005-11-20 - Live @ Club Duplex - Prague, CZ
16. Petersky & Peres - Hello Ladies
|
top dat hij die draait :eyes:
verbaast me eigenlijk lol :D
nu: Infusion - Natural (Stel's Therapeutic Dub) :eyespop: |
|
|
|
|