| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Gabriel & Dresden - Gabriel & Dresden
Leg maar bij op de hoop van dikke ontgoochelingen waar Armin & Schulz hun laatste artiestenalbum ook al liggen :sadgreen: |
Het is zeker geen ontgoocheling voor mij. Ik vind het een vet album, maar ja, ik ben dan ook een G&D groepie :o
Ben wel eens benieuwd of ze Silvio Ecomo gaan crediten voor 'Dust in the wind'. |
|
|