| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Vind je ? :(
Ik ben voor het eerst enorm teleurgesteld in die 2 Jonas tracks. Hij loopt het gevaar zijn eigen nieuwe sound nogal uit te melken imo :sadgreen:
Maar Second Turn is op zich niet slecht |
Gezin het bij Tales from the south om een 'revision' gaat, vind ik het logisch dat die sound grotendeels hetzelfde is als bij het origineel. En Silent Waves en Flow, vond ik toch heel verschillend van zijn vorig werk. Wat mij vooral aanspreekt bij zijn nrs zijn de melodieën, en zijn sound ben ik ook nog helemaal niet beu. |
|
|