|
Right Now #3 (pg. 231)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
hoe? ik dacht dat somatic sense nu net het best verkopende label was van het moment? zijn die ni behoorlijk goed bezig dan? |
Ik vind persoonlijk dat ze ijzersterk bezig zijn... maar als ik verschillende online vinylwinkels of zelfs de musicman overloop dan stikt het van de onverkochte, afgeprijzde somatic sense platen.
Ik vind wel dat ze recentelijk wel nog véél verbeterd zijn (Zonderland, Fusion, ...) Maar over het algemeen verkopen die nie zo goed. Ze mogen blij zijn dat ze 8Wonders & Carl B hebben gesigned om de verkoop wat op te krikken.
edit: ja, het zijn dus platen als Sonar Methods - Echoing Waves, Voliton - The Spell, Van Gelder - Between us, Vascotia - Calibro, Paul Vernon - Mind Decay ... en nog zovele anderen (en die maken een groot deel uit van hun aanbod) dat nie verkocht geraken.
Van Sonicvibe weet ik het nie ;) ... Hoeveel topjocks draaien deze platen? Volgens mij draait enkel presicion die, en als je veel geluk hebt wordt een plaatje opgepikt door Tiësto of Armin |
|
|
| Jasperovitsj |
Ligt het niet een beetje aan het feit dat Precision al die plaatjes al heel ver op voorhand als enige jock draait? Ik kan me inbeelden dat Armin en Tiesto bijvoorbeeld graag proberen voor een deel zo exclusief mogelijke plaatjes te draaien in hun sets. En dat ze daarom misschien niet zoveel plaatjes oppikken die maanden geleden al in Precision sets zaten maar pas nu beschikbaar zijn voor henzelf?
En ja, echt GROTE namen verschijnen ook niet op Somatic Sense, en ik denk dat het in de huidige markt heel moeilijk is om jonge producers te pushen en doen verkopen als ze al niet op een groot label verschijnen (Armada of Black Hole) én nauwelijks gedraaid worden door de grootste jocks (Armin, Tiesto, PvD), jammer genoeg.
Anyway, on topic:
Jaytech & Matt Rowan - Tomorrow :crazy: |
|
|
| Phortastic |
Renaissance 3d Mixed By Satoshi Tomiie - CD 1 :eyes:
edit: nog ene met het electro virus :nervous:
als je dit vergelijkt met zijn ES albums van amper een paar maanden terug... Shocking gewoon hoe iedereen op die bandwagon kruipt :o |
|
|
| Transfusion |
| Allure - The loves we lost |
|
|
| Antony |
| das toeval, ik ook... :p |
|
|
| Push2005 |
| Ik ook :toocool: |
|
|
| Phortastic |
Renaissance 3d Mixed By Satoshi Tomiie - CD 2
wow, veel beter :eyespop: |
|
|
| Bl@ckOut |
Re:Locate - Rolling thunder
In het begin vond ik er echt ni veel aan, maar hoe meer ik 'm hoor hoe beter ik 'm vind. Eigenlijk toch wel een vrij goede track.
Remorse vind ik nog steeds even slecht :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Re:Locate - Rolling thunder
In het begin vond ik er echt ni veel aan, maar hoe meer ik 'm hoor hoe beter ik 'm vind. Eigenlijk toch wel een vrij goede track.
Remorse vind ik nog steeds even slecht :D |
Kzal hem dan ook nog es ne kans geven :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
The Proluctors - Star track
Blijft genadeloos heersen!! :eyes: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Antony |
| Primer - Everlast :tongue2 |
|