| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dat is een BOM! :eyespop:
Dat nummer heeft me nog kippenvel bezorgd tijdens mijn eerste Antwerp Is Burning. Tiesto draaide die toen op een moment dat ik in de tribune zat. |
Woei moest heerlijk geweest zijn!
ik was er op aant hopen bij z'n TIC in Hasselt, maar neen :o En ook geen Crown van Max Walder :disbelief |
|
|