|
Right Now #3 (pg. 233)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
Coldplay - talk
junkie xl remix is goed, maar originineel :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Shadowkid |
| Riley & Durrant - Candesco |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Riley & Durrant - Candesco |
oftewel: Toccata (2006 Remix) :rolleyes:
nu: V-Sag And Andrew K - Fossil (Original Mix) :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
nu: V-Sag And Andrew K - Fossil (Original Mix) :eyes: |
Juist besteld bij Sound Station, heerlijk plaatje! :crazy: |
|
|
| Phortastic |
^^ idd :)
Kosmas remix is ook ni slecht, maar kan toch ni tippen aan het origineel :)
nu: PJ Davy - Henry's Tune (Harcourt And Welton Mix)
zeg, zo driving. Great track :crazy:
En de original mix heeft zo ne bass die u uit uwe zetel blaast :D
massive stuff :D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
oftewel: Toccata (2006 Remix) :rolleyes:
|
Idd, de eerste malen dat ik Toccata hoorde kwam het mij wel bekend voor maar ik dacht dat dat gewoon hun stijl was die ik herkende. Pas achteraf gemerkt dat Candesco eigelijk hetzelfde is, pretty lame.
anyway:
Aava - Karma |
|
|
| Push2005 |
| Armin Van Buuren - ASOT 2005 Yearmix disc 2 :crazy: |
|
|
| djcresto |
| airbase - escape :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Push2005 |
Preach - Broken Inside  
Releasen die handel, godverdomme !!!! :eyespop: |
|
|
| Phortastic |
Progression - Ocean Green
:eyespop:
quality trance zoals er imo meer zou moeten zijn :sadgreen: |
|
|
| Lady_LizzY |
Omdat ik hier zoveel goeie kritieken had gelezen van het Dousk album,
heb ik die ook maar eens gedownload.
:eyes: Wat een parel :eyes:
Playing on and on...
k Ga 'm kopen denk ik :crazy: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zit nog maar aan track 2, maar ik zit hier echt met m'n kin tot op de grond! :eyes: Magistrale proggy breaks track die Lvee hier uit z'n mouw schudt!! Hij zou meer breaks moeten maken, want de breaks die hij al heeft afgeleverd (Cubed, Frogger, Space Divas,...) zijn echt fantastisch goed!! :crazy: |
+1
L-Vee behoort idd nog steeds tot de top.
ben erg benieuwd naar het album, de samples op juno klonken alvast veelbelovend. heb een order geplaatst in de webshop van Bonzai, maar ik kreeg helaas het bericht 'out of stock' :( zal nog ff geduld moeten hebben.
People Don't Care = idd :eyes:
on topic: Yarune - Airballoon _o_ |
|
|
|
|