| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
dat is het ook :crazy:
het is op zo'n momenten dat je denkt: 'de boom in met uplifting'
echt om je vingers van af te likken.. |
:eyes:
Ergens te downen?
Zeer sterke tracklist inderdaad, alleen nummer 3 staat er precies een beetje ongelukkig? :conf: |
|
|