|
Right Now #3 (pg. 280)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| Ferry Corsten - Whatever (Redd Square Remix) |
|
|
| Phortastic |
Michael Jackson - Beat It (Moby's Sub Mix)
mijn god geflipte remix zeg :eyespop:
en slechts 14 jaar oud :wtf:
Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Club Mix)
eerste nieuwe isos5 plaat die ik hoor en ik ben al onmiddelijk enorm teleurgesteld :whip:
Moet wel Dekay zen slechtste productie zijn in zeer lange tijd... Bah :sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Club Mix)
eerste nieuwe isos5 plaat die ik hoor en ik ben al onmiddelijk enorm teleurgesteld :whip:
Moet wel Dekay zen slechtste productie zijn in zeer lange tijd... Bah :sadgreen: |
Zijn er dan 2 versies ofzo? Want ik heb al een paar maanden een rip, en die is echt wel compleet flippen :crazy: |
|
|
| domineesje |
| Virtual Industries - Cyberian :crazy: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zijn er dan 2 versies ofzo? Want ik heb al een paar maanden een rip, en die is echt wel compleet flippen :crazy: |
geen idee, uw rip zal wel setrip zijn ofzo, dunno. Officiele rip is pas uit... Maar het doet me echt weinig. Ik vind de aanloop wel zeer sterk met een vette bassline (eerste 3min zo ongeveer) ma dan derna wordt het veel te langdradig en boring. Jammer, gemiste kans vind ik. Origineel is pakken beter... Niklas Harding remix is ook niet goed trouwens vind ik :sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik vind het geheel wel goed actually. :)
De sound van de eerste 3 minuten had in de tweede helft van het nummer inderdaad wel wat prominenter mogen terugkomen, maar dan nog vind ik het een sterke remix...
Pete Lazonby - Sacred cycles (Peter Martin remix) :crazy: |
|
|
| mellow_head |
| Dexter - Acid Lullaby (Original Mix) |
|
|
| Push2005 |
Shah & Laruso pres. Global Experience - Zanzibar
Goeie isos-track :crazy:
Die Fonzerelli - Moonlight party heb ik ook al gehoord en die vind ik nogal weird :/ |
|
|
| TOR |
| Depeche Mode - The Darkest Star (Holden Dub) :crazy: |
|
|
| Shadowkid |
Hiroyuki Oda - Transmigration
Ik ken de artiest niet, maar dit klinkt wel goed hoor :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Hiroyuki Oda - Transmigration
Ik ken de artiest niet, maar dit klinkt wel goed hoor :) |
Ja, tis een bom :)
B-kant Injection is ook goed. |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Die Fonzerelli - Moonlight party heb ik ook al gehoord en die vind ik nogal weird :/ |
idd, n beetje aparte plaat, maar ik vind m eigenlijk niet eens zo slecht, al vind ik die vocals niet echt mooi. |
|
|
|
|