| Loraine |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Is da die van in Eindhoven in september? |
Nee dus ;) De set van Menno Solo in de Backztreet (16 sept) was gewoon over een tweetal "Menno Solo" Radioshows uitgesmeerd... Deze maand was gewoon een nieuwe Solo aflevering Menno Solo (op Intuition forum)
Voor de afwisseling ff een oud ceedeetje uit het rek getrokken:
LA TOUR - BLUE uit 1991 :toocool:
(People are still having sex kan er ook nog steeds wezen, maar BLUE blijft HET nummer) |
|
|