| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by BZRK
Had voorlopig alleen nog maar de dub gehoord en toen vond ik et matig.
Maar met die vocal erbij wordt het echt goed :crazy: |
De dub is inderdaad matig, maar die vocals zijn hemels!! :crazy:
Beetje BT-achtig, en net daarom vind ik ze zo heerlijk. En bovendien is het nummer ook wel geweldig opzwepend vind ik. Die bouncy breakbeats in de eerste break zijn :crazy: :eyes:
*zet nog eens op* |
|
|