|
Right Now #3 (pg. 246)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Transfusion
ooooooooooo eisbaer
Zo'n topnrtje van fred baker, groovezone - eisbaer |
Had hij niet eens gezegd dat daar een nieuwe remix van ging komen? |
|
|
| Transfusion |
| Ik weet er niks van, maar eisbaer in een modern Baker jasje zou denk ik niet mis zijn :eyespop: |
|
|
| Push2005 |
Als ik die sets van Trance Energy beluister maken die DJ's toch eigenlijk wel nogal fouten hoor, niet zo zwaar maar toch... ik kan het nie beter, maar het valt gewoon op :)
Oftewel... ja, Gielen zit nu ook bij BlackHole; als je bij BlackHole naambekendheid wil krijgen moet je specialiteit trainwrecken zijn :toothless
Seffes es die van Armin checken... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Had hij niet eens gezegd dat daar een nieuwe remix van ging komen? |
yep soon op zn label |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Transfusion
ooooooooooo eisbaer
Zo'n topnrtje van fred baker, groovezone - eisbaer |
Nooit geweten dat die van Fred Baker was...:D Ik ken m nog van de tijd dat ik als klein Freezzzje naar de belgiche Ultra Top 30 keek, dat kwam altijd ergens na Samson & Gert.
BTW wat kunnen Belgen toch slechte muziek maken af en toe, ik kan me namelijk ook n liedje herinneren van een of andere foute beligische boyband: "Marjolein, zal ik ooit ns je vriendje zijn" of zoiets :haha: :toothless :p
BTW 2 now listning to: mijn BeTA-contest mix, dies nie zo goed :(, dus die ga ik morgen ff over doen denk. |
|
|
| Synthesia |
Nico Parisi Vs. Erik Hubo - Metro :eyes:
Prachtige tune, iets zegt me dat dit 1 van de beste trance tracks van 2006 zal worden, voor mij toch alleszinds (okee is al uit sinds December 2005 maar bon).
Heb der een video'ke van opgenomen tijdens Armin's set op TE, al 10 keer kippevel van gekregen :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Nico Parisi Vs. Erik Hubo - Metro :eyes:
Prachtige tune, iets zegt me dat dit 1 van de beste trance tracks van 2006 zal worden, voor mij toch alleszinds (okee is al uit sinds December 2005 maar bon).
Heb der een video'ke van opgenomen tijdens Armin's set op TE, al 10 keer kippevel van gekregen :crazy: |
Beste trance tracks vind ik wa zwaar uitgedrukt, maar voor mij werkt ie helemaal :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Traffic 2 :o
Mark Otten - So serene (Original mix) :crazy: |
|
|
| Phortastic |
Renaissance Dave Seaman - Volume 7 CD2
--> Suicide Sports Club - I Don't Know (Luke Dzierzek Mix) :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| speentje |
| Vadim Soloviev - Atlantic Point :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| Tiësto pres. Allure - The Loves We Lost (Original Mix) :toocool: |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Push2005