|
Right Now #3 (pg. 236)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
The Wideband Network & R3volve - Just like that (R3volve's 'just like Mike' vox mix)
Male vocal en geflipte beats :tongue2 :crazy: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Whatever :) Als er nog steeds muziek is dat je boeit; des te beter hé... beter dan al die mensen in de MD dat zitten te wanken dat ze van de helft niemeer kunnen genieten :rolleyes:
ATM: C-Quence - Endorphine (Hydroid's Breaking The Law Remix) :) |
Al die mensen die zich daar zo superieur voelen, ik krijg er iets van. Daar moet ge echt geen discussie aangaan, want er zit ofwel een hautaine kerel bij, ofwel een OMGTIESTODOESOWNVERYMUCHYOUIDIOT-retard tussen.
BETA-forum for teh win. :) Hier is het niveau perfect voor mij. :p
ATM: Airwave vs Rising Star - When Things Go Wrong 2005 Meets Sunspot 2005
Die Sunspot die daar in verschijnt = :eyespop: |
|
|
| Phortastic |
Ik herinner me ooit dat je in de right now eens schreef "Savon - One Million Strings (Andy Jay Powell Mix) -- Anthem Alert !!! ... Die track was eigenlijk zo zwak en cheesy dat ge ze nu nog in verschillende platenwinkels kunt kopen voor 3 euro ;)
|
kga die nog es opzetten se :D
kvind hem dus nog bom, sue me ;)
kzal af en toe nog wa kaas tussen men boterham willen i guess :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Real
ATM: Airwave vs Rising Star - When Things Go Wrong 2005 Meets Sunspot 2005
Die Sunspot die daar in verschijnt = :eyespop: |
Idd, major goosebumps toen ik die 2005 versie hoorde. |
|
|
| Push2005 |
Ik vind 'm mooi... maar tis wel wat wennen. When things go wrong (original) vind ik echt een van de mooiste platen de ik al heb gehoord... en sunspot apart vind ik ook geniaal :D
Maar tis zeker nie dat het ne slechte rework is :crazy: |
|
|
| Shadowkid |
Ik vind 'm mooi... maar tis wel wat wennen. When things go wrong (original) vind ik echt een van de mooiste platen de ik al heb gehoord... en sunspot apart vind ik ook geniaal :D
Maar tis zeker nie dat het ne slechte rework is :crazy: |
When things go wrong is voor mij zonder twijfel de sterkste Airwave plaat en een van de beste platen ooit. Echt een nummer die mij een speciaal gevoel geeft zoals geen ander nummer dat kan. |
|
|
| Jasperovitsj |
Innerspace 
En Escape From Nowhere toch ook wel, maar vooral omdat het zo'n geweldige bom op de dansvloer is :crazy:
Maar When Things Go Wrong is ook buitenaards goed, dat staat buiten kijf! :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Innerspace 
En Escape From Nowhere toch ook wel, maar vooral omdat het zo'n geweldige bom op de dansvloer is :crazy:
Maar When Things Go Wrong is ook buitenaards goed, dat staat buiten kijf! :) |
Heel da album is van voor mijn tijd. Ga ik precies duidelijk toch ook eens moeten checken. |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Escape from nowhere staat daar zelfs niet op! :whip:
En het zijn ook allemaal edits jammer genoeg. Zeker Innerspace verliest veel van zijn kracht doordat het op 7 minuten is samengeperst. De originele versie is echt 11 minuten zwaar doorgaan! :crazy:
Right Now:
Cassino & Laben - leaving panic behind (Darioef remix) :crazy: |
|
|
| mrcanon |
Airwave vs Markus Schulz - Angelica
lekker nummer
maar lijkt op bepaalde momenten zeer goed op andere plaat, ene van 2004, ik stel ze mij zo voor maar ken de titel niet meer. Somebody help? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is dat het nummer dat fameus hard lijkt op Holden & Thompson's Nothing? |
|
|
| mrcanon |
| Idd!! thx Jasper! lijkt er eigenlijk heel sterk op. |
|
|
|
|