|
Right Now #3 (pg. 332)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
Dead can Dance - The Host of Seraphim (trance mix)
Ja wadde :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| CygnusX |
Now Playing: Defiance - Between Sea & Sky (Estiva Remix)
Mooi :eyes: |
|
|
| Push2005 |
| Selu Vibra - Divine (Carl B Remix) :) |
|
|
| domineesje |
Jonas Steur vs Evb - Silent Side of the Moon (Bootleg Version)
next: PAVLIGA - HORIZON (ORIGINAL MIX) :crazy: :tongue3 |
|
|
| Jasperovitsj |
| The Eagles - Hotel california (Lexicon Avenue remix) :crazy: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Selu Vibra - Divine (Carl B Remix) :) |
die wil ik wel ns horen:) |
|
|
| Phortastic |
| Chris Lake - Release (Original) :crazy: |
|
|
| domineesje |
Alliance - Distant Planet (Original Mix)  |
|
|
| Phortastic |
| Swain & Paris - What Is This (Original / Metric Mix / Dylan Rhymes Mix) :eyespop: |
|
|
| Transfusion |
| Solid Slide - Belo Horizonte :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Gabriel & Dresden - Dust in the wind
Oké, ik vraag me af of die mannen nog lager kunnen vallen dan dit? Dat ze Dust In The Wind verkrachten door het door die Molly Bancroft te laten zingen tot daar aan toe. Maar om daar dan die integraal gepikte melodie van No Dip eronder te zetten, das toch helemaal te goor? Vooral omdat ze het proberen te verslijten als een eigen productie, komaan hé. Noem het dan een mash-up ofzo, maar toch niet dit? :nervous:
De rest van het album heb ik nog niet gehoord, maar deze track laat al niet veel hoop op beters over. Ksnap echt niet waarom ze zich nu tot zo'n goedkope toestanden laten verleiden :sadgreen: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gabriel & Dresden - Dust in the wind
Oké, ik vraag me af of die mannen nog lager kunnen vallen dan dit? Dat ze Dust In The Wind verkrachten door het door die Molly Bancroft te laten zingen tot daar aan toe. Maar om daar dan die integraal gepikte melodie van No Dip eronder te zetten, das toch helemaal te goor? Vooral omdat ze het proberen te verslijten als een eigen productie, komaan hé. Noem het dan een mash-up ofzo, maar toch niet dit? :nervous:
De rest van het album heb ik nog niet gehoord, maar deze track laat al niet veel hoop op beters over. Ksnap echt niet waarom ze zich nu tot zo'n goedkope toestanden laten verleiden :sadgreen: |
idd, well-said. Tis gewoon TE zielig om er eigenlijk woorden aan vuil te maken.
Ontopic: Ortin Cam - New Found Glory --> WAT EEN SCHIJF :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|