return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
BeTA Mix
View this Thread in Original format
Belgian Bonzai
Ik laat een ballonnetje op, 't is maar een voorstel, hé.
De bedoeling is dat alle BeTAs die dat willen meedoen aan 1 mix. De eerste legt een track, uploadt die. De 2e downloadt die, mixt er een track in en uploadt dat en hetzelfde voor de derde enzovoort. Ze zijn bezig met zoiets in het amateur dj forum en, idd TOR, op de flow na was het eerste resultaat echt wel deftig. Ze zijn daar nu bezig met de 2e. Interessant concept, toch. De mix kan live of non-live zijn (doorgaans zijn non-live mixes wel beter), whatever. Alles is bespreekbaar (bv. enkel Belgische tracks). Zijn er hier genoeg die dat zouden zien zitten? Puur voor de fun é mensen!
Om problemen met de flow te beperken kunnen we mss een 'bpm van expertise' opgeven en de djs ordenen volgens oplopende bpm, lijkt me een logische structuur. Ideeën zijn welkom :)

edit: efkes alle info samen:
Tracks: Ergens een Belgische producer betrokken; iedereen speelt een iho steengoeie track.
Wie nog tussen de DJs wil, kan dat.

Playlist:

Belgian Bonzai
Blue Sky 99 - 120-133
Jasperovitsj - 127-132
eieregooie - 125-140
FredNova - 135
Real - 135-140
Moondust
DJ_LPG - 135-140
*Push2005 - 135-145
Pheatus - 135-145

^jullie moeten maar roepen als je er nog tussenwil, geen probleem :)

*: is bezig
Xilver
Hmm kzie da wel zitten, sounds like a nice idea.
diddi
i'm in!

:toothless
FredNova
Ik doe mee :)
Pheatus
+1! zalig idee!

Misschien eens starten met enkel Belgische tracks?
Jasperovitsj
I'm in, maar ik kan wel alleen maar live mixen...

En dat BPM-gedoe is inderdaad een heel goed idee, anders gaat de flow compleet verkracht kunnen worden :)
Real
Ik had dit idee ook een tijd geleden in mijne kop.

Maar het voornaamste probleem is dat dat quasi onmogelijk is voor mensen die met vinyl mixen (bij mij niet, omdat mijn PC aangesloten is op mijn mengpaneel :) )

Count me in !
Jasperovitsj
Het is wel te doen voor vinylmixers, alleen met veel omwegen :)
In mijn geval moet ik het zo doen, en correct me if I'm wrong:

- De volledige mix tot aan mijn beurt downloaden en op cd branden

- CD afspelen op cd-spelers aangesloten op het mengpaneel, zonder aan de pitch te komen

- Vinyl inmixen, en die plaat volledig laten uitspelen, en ondertussen alles vanaf het begin laten opnemen op minidisc

- Die minidisc opnemen op de PC via een programma naar keuze, en dat volledige bestand terug uppen voor de volgende.

Maar dan zit ge onvermijdelijk wel met kwaliteitsverlies door die overgangen tussen toestellen...
diddi
:(

idd... kben er nu ook ff over aant denken... veel omwegen, ma anders ist ni mogelijk, tenzij ge me de computer mixt (and that's out of the question :o :D )
pooley
Downloaden, branden, afspelen, uwe rec op u pc aansluiten (line in), programma op pc op record zetten, trainwrecken, laten uispelen, stop, uploaden

eieregooie
Hehe, de geluidskwaliteit van t eindresultaat zal idd niet al te best zijn, maar ach, 't idee is leuk, ik wil me er wel aan wagen :)
Blue Sky 99
Count me in :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement