|
חדר כושר (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
אני עובד רציני על הבטן כל יום
רק בחדר כושר אני משתגע שאני לא עושה שם
יוצא לי רק בבית
אז אפילו באותו יום אני חוזר הביתה ועושה בבית :] |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני ועוד אחד פה
קרייזי משהו
בני 14
הרוב פה זה 17+
|
תיקון קטן.
אני 13 וחצי... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
תיקון קטן.
אני 13 וחצי... |
אאאאאא סבבה
אני 14מחר
אחי אם עדיין אין לך 14 אני לא מציע לך לעבוד הרבה...
חבר שלי בן 13ו8
רצה להרשם לחדר כושר ולא נתנו לו
אמרו לו תחזור בערך בסוף החופש הגדול ואז ניתן לך.. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אאאאאא סבבה
אני 14מחר
אחי אם עדיין אין לך 14 אני לא מציע לך לעבוד הרבה...
חבר שלי בן 13ו8
רצה להרשם לחדר כושר ולא נתנו לו
אמרו לו תחזור בערך בסוף החופש הגדול ואז ניתן לך.. |
כולי מתרגש..מישהו דואג לי :)
סתם אחי...אל תדאג...
אני לא יתאמץ..רק בשבילך
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
| אתה עושה את זה בשבילך לא בשבילי |
|
|
| Narcotic Mind |
האמת שזה עניין גנטי כל הקטע של מתי להתחיל להתאמן
זה שאלה באיזה שלב של התפתחות הגוף שלך
יכול להיות שגם מישהו בן 16 יזיק לעצמו אם הוא יתחיל להתאמן
ויכול להיות מישהו בן 12 שהגוף שלו כבר מוכן לזה
אבל אני מאמין שכשהם אומרים מגיל 14 הם הולכים על טווח גילאים בטוח
אבל זה לא שכאילו ביום שאתה בן 14 פוף ואתה מוכן להתאמן |
|
|
| Djsamorai |
בעיקרון בגיל הזה אם אתה מרים מישקל כבד אז אתה מזיק לעצמך ..
הכי טוב אם אתה הולך למכון כושר זה לא להרים מישקל יותר מידי גדול !
אני ראיתי במכון כושר אנשים בני 15 מרימים מישקל יותר מידי גדול וזה סתם רק מנפח ועושה בעיות אחרי זה !
הגעתי למסקנה שעדיף מישקל טיפה נמוך
והרבה חזרות !
זה גורם לכישול השריר ..
ואז ברגע שמפסיקים להיתאמן אז השרירים נישארים תקופה יותר ארוכה מאשר שעובדים רק על ניפוח ..
וגם זה ניראה יותר יפה ..
אני לא אוהב שזה ניראה נפוח בצורה מוגזמת! |
|
|
| Rising |
*באמפ*
דברו לעניין :) |
|
|
| KrazyDJs |
איזה באמפ חסר משמעות אורן :p
סתם אני ממשיך באותה מגמה..
משקולות
שכיבות שמיכה
כפיפות בטן
מתח
עדיין לא הולך לחדר כושר
יהיה טוב :D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כבר איזה שנה לא התקרבתי לחדר כושר...
מאז התנוונתי, גדלה לי כרס, ואני בקושי עובד על הגוף כמו שצריך
חח..
המסקנה מכאן היא שכדאי לי להתחיל לחזור להתאמן :) |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח ואני עדיין מתאמן :}
ברוך השם אחרי כמעט שנה של אימונים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חחח ואני עדיין מתאמן :} |
חחחחחח אשליה אופטית....
מצמיד לי יד לצלעות.... |
|
|
|
|