|
חדר כושר (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אני לא מנסה לפתח גוף עכשיו
רק להתחזק יותר...
אני עובד חלש
חזה חופשי מוט אני עושה 30ק"ג...
לא כלכך חזק.. |
מה חלש
אם אתה מתכוון ל30 כל צד אז זה הרבה במיוחד בשבילך
אם 15 כל צד אז בגילך זה חזק אבל יכול להיות בסדר
אני מרים 20 כל צד כולה
שוב אני אומר לך ופעם אחרונה , חבל שאתה מתאמן כל כך הרבה ואתה חי בסרט שלא תתנפח כמו הר אדם...אבל תעשה מה שבא לך אחי |
|
|
| -CosmicFire- |
זה 10כל צד והמוט 10...
או אם אני עובד על המוט הגדול (20) אז 5כל צד
חזה עליון אני עובד משקולות בלחיצה 10קילו כל יד
אני לא מחפש להיות סוס רק לתת לגוף צורה
יד קידמית 10קילו כל יד גם... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
יד קידמית 10קילו כל יד גם... |
הללללללללללללללללללללללללללללללללללך הגב
:eyes: :eyespop: :nervous: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Viber
הללללללללללללללללללללללללללללללללללך הגב
:eyes: :eyespop: :nervous: |
?!!?!? לא הבנתי ?!!?!?
אני עובד נכון עם גב ישר והכל
חבר שלי סוס מרים 28כל יד... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
?!!?!? לא הבנתי ?!!?!?
אני עובד נכון עם גב ישר והכל
חבר שלי סוס מרים 28כל יד... |
יש לנו מורה לספורט בוגר וינגייט בתיכון ואם מישהו הרים משקולת כזאת בחדר כושר הוא היה מעיף אותו או צועק עליו,תרים 28 הוא גם היה מרצה לך 10 דקות.
אקיצר זה אומר שביכלל בכיתה ח,ט אם אתה מרים יקרו אחד מהשתיים או שתיהם:
א.ילך הגב לעזאזל
ב.ההתפתחות שלך תידפק ותיגדל לרוחב במקום לאורך ויגרם נזק לעצמות
בתכ'לס אם אתה היית אומר שאתה בן 16 ומרים 10 קילו כול יד עם איזה מתקן אז הייתי אומר לא נורא,אבל בן 14-15 בלי מיתקן בלי כלום?=נזק לגב לדעתי,יותר מדי מקום לטעויות בביצוע של זה |
|
|
| Rising |
כמה שטויות יא אללה !!!
כפיר תמשיך ככה ..
אני מכיר מישהו שהיו לו בעיות בגב.. והוא היה ממש נמוך אמרו לו שהוא חייב להתאמן בחדר כושר כדי שהוא להתפתח..
מפה לשם הוא התחיל להתאמן ובגיל 15 הוא הרים 100 קילו
והוא היה תותח וזה עזר לו בגדילה
ואחרי 5 שנים שהוא מתאמן הוא מבין יותר טוב מהרבה מאמנים בחדר כושר..
זה הכל קלישאות.. שמגיל 16 אפשר רק להתאמן..
בגלל הקלישאה הזאת זה החוק שנקבע בכנסת..
היה מחקר שהשתתפו בו 10 רופאים מומחים מרחבי הארץ והם קבעו שאין הוכחה לכך ששימוש במשקולות ועבודה בחדר כושר פוגעת בהתפחות. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Rising
כמה שטויות יא אללה !!!
כפיר תמשיך ככה ..
אני מכיר מישהו שהיו לו בעיות בגב.. והוא היה ממש נמוך אמרו לו שהוא חייב להתאמן בחדר כושר כדי שהוא להתפתח..
מפה לשם הוא התחיל להתאמן ובגיל 15 הוא הרים 100 קילו
והוא היה תותח וזה עזר לו בגדילה
ואחרי 5 שנים שהוא מתאמן הוא מבין יותר טוב מהרבה מאמנים בחדר כושר..
זה הכל קלישאות.. שמגיל 16 אפשר רק להתאמן..
בגלל הקלישאה הזאת זה החוק שנקבע בכנסת..
היה מחקר שהשתתפו בו 10 רופאים מומחים מרחבי הארץ והם קבעו שאין הוכחה לכך ששימוש במשקולות ועבודה בחדר כושר פוגעת בהתפחות. |
פסדר תיראה אני לא אמרתי את הדברים האלה כאילו זה כתוב בסלע,יש הבדל בין אדם לאדם ודוגמא פרטית על איזה אחד לא מלמדת הרבה במיקרה הזה, וזה דבר כבר ידוע שהרמת משקולות בגיל ההתבגרות אפילו עוזרת אבל במידה ואני מכיר מספיק גמדים מרימי 20 קילו בכול צד שמוכיחים את מה שאני אומר,ואני לא מאמין שאמרו למישהו עם כאבי גב להיתאמן עם משקולות של 100 קילו בכול יד,משהו פה לא הגיוני...,יענו מה הוא בא לרופא שלו אחרי שהוא פתח את הראש והרופא התחיל לשפוך עליו חבילות מלח?
בקיצור כול בן אדם שונה,יכול להיות שזה יפגע ויכול להיות שלא
השאלה היא: האם השטויות האלה שוות את הסיכון? |
|
|
| -CosmicFire- |
חבר שלי זה שמרים 28 כל יד הוא בן 16וחצי מתאמן מגיל 14...
אני מרים 10כל צד ואני לא קטן בכלל מטר80
לא הוכח מדעית אף פעם שאימונים אנאירובים פוגעים בגדילה
אלא להפך לרוב מומלצים להתפחות הגוף...
וחבר שלך שאמרת שהרים והמורה צעק עליו זה בגלל שהוא לא מתאמן מקצועי שסתם ניסע לדחוף משקל בלי פרופורציה ולכן הוא צעק עליו... |
|
|
| DjNumShum |
| אימונים אנארוביים ממש לא פוגעים בגדילה אלא להיפך רק עוזרים בהפרשת הורמון הגדילה... |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
זה 10כל צד והמוט 10...
או אם אני עובד על המוט הגדול (20) אז 5כל צד
חזה עליון אני עובד משקולות בלחיצה 10קילו כל יד
אני לא מחפש להיות סוס רק לתת לגוף צורה
יד קידמית 10קילו כל יד גם... |
אוקי זה לא רציני
אבל עדיין נראה לי אתה הולך יותר מידי פעמים
כמה זמן יוצא לך אימון?
אם אתה מתאמן ככה אז יהיה בסדר אני מאמין
:D
ואורן החוק הוא מגיל 14
מגיל 16 זה בבתי מלון בגלל ביטוח...
ועוד אורן
גם לי חדר כושר עזר לגדול
והחבר שלי עם כל הכבוד , זה שהוא מתאמן הרבה לא אומר שהוא "במין יותר מכל המאמנים" וכל אחד שמדבר חושב שהוא מבין כזה גדול...תראה תעשה מה שבראש שלך . מאמני הם אנשי מקצוע והם למדו את זה וקראו את מה שחבר שלי בחיים לא קרא...
ובקשר למה שאמרתי לפני כמה עמודים, צודקים בקשר לגב וחזה
לא כדאי לעבוד על שניהם באותו אימון
אבל מה אני מדבר שאני יכול לעשות כולה איזה 3 תרגילים עכשיו במכון חחח
הבדיקות דם שלי על הפנים
אני גוסס אשכרה חחח |
|
|
| -CosmicFire- |
| תהיה בריא מושמאן :D :D :D |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חבר שלי זה שמרים 28 כל יד הוא בן 16וחצי מתאמן מגיל 14...
אני מרים 10כל צד ואני לא קטן בכלל מטר80
לא הוכח מדעית אף פעם שאימונים אנאירובים פוגעים בגדילה
אלא להפך לרוב מומלצים להתפחות הגוף...
וחבר שלך שאמרת שהרים והמורה צעק עליו זה בגלל שהוא לא מתאמן מקצועי שסתם ניסע לדחוף משקל בלי פרופורציה ולכן הוא צעק עליו... |
קשה אתה אה?
בטח שזה בריא בגיל ההתבגרות אבל כמו כול דבר - במידה!
ואיך אפשר להיות מרים מיקצועי בגיל 16?!
התכוונתי ספציפית לתרגיל הזה של של היד קידמית שבו יש הרבה מקום לטעויות זה הכול.
תבלה אחי אני מה אכפת לי תעשה מה בראשש'ך אני סתם זרקתי כמה מילים... |
|
|
|
|