|
חדר כושר (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
טלטול הכל בצחוק אל תיקח קשה
;) :) :haha:
ועוד משהו: לא זכור לי שעשית לי טובה
:conf: |
סבבה...פעם הבא תצטרך לנווט לבד אחי בלעדיי...
נראה אותך מגיע בזמן למסיבה!!!
:D |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
סבבה...פעם הבא תצטרך לנווט לבד אחי בלעדיי...
נראה אותך מגיע בזמן למסיבה!!!
:D |
סבבה
רק מה
לא היית מצליח להגיע למסיבה לבד על המטאטא שלך
:toothless |
|
|
| -CosmicFire- |
איזה עוד מוצרים מועשרים בחלבון?!
חוץ מתונה 40גר לפחית
ביצה 6
ובשר שאני לא יודע כמה?!?#
חשוב |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Eitan E
ראסמי צודק זה מה שמבדיל את המאמנים מסתם זייני מוח בחדר כושר,דרך אגב
היום היה היום הראשון שלי בקורס מדריכי חדר כושר והיה פצצות
יש לנו איזה פרופסור תותח לאנטומיה שמלמד גם באוניברסיטת ת"א
בחור מצחיק סוףףף
בכל מקרה למי שרוצה רקע התחלתי וקצת לדעת עלמה הוא עובד ומה הוא מחזק
אז מצאתי ספר מושקע וענייני שמישהו הכין שנתן לי רקע
הספר מסכם את החומר התיאורטי הניתן בקורס מדריכים, וכולל בתוכו את הנושאים הבאים: אנטומיה, פיזיולוגיה, תורת האימון, פסיכולוגיה, מיומויות הדרכה ואף עזרה ראשונה
הספר נמצא כאן
תבחרו ב
save as
אחרת זה יתקע לכם זה מסמך של
1.35mb in pdf format
נ.ב- אני יודע שלאתר הזה מבחינת תקנות יש בעיה עם לינקים ישירים אבל הקובץ הזה שיתופי
בכל מקרה אם יש בעיה אז אני יתקן |
אחי יש לי שאלה בקשר לפרק 3.93:
כתוב מצד אחד שנכון לעשות כול מחזור של פאזות יענו 3 שבועות $ ושלוש שבועות % וכן הלאה,אבל מצד שני כתוב שנכון לעבוד על כול פאזות האימון באימון אחד,יענו הם קצת סותרים זה את זה
מה יותר נכון ויעיל לעשות? |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איזה עוד מוצרים מועשרים בחלבון?!
חוץ מתונה 40גר לפחית
ביצה 6
ובשר שאני לא יודע כמה?!?#
חשוב |
לא יודע כמה גרם
אבל בבשר
אבל בקוטג' יש הרבה חלבונים
אבל אח שלי תיקח כדורים אחרי אימון , זה הכי טוב
אל תיקח סתם כדורים אלא רק אחרי אימון |
|
|
| eXeTik |
זה אחרי הפציעה שהייתה לי- חודשיים לא התאמנתי וירדתי 6 ק"ג (מסת שריר)
אני עושה עכשיו גם לא מעט אירובי (ריצה וכו') במטרה לשרוף את כל השומן שהצטבר לי על הריבועים שהיו לי פעם :/
 |
|
|
| KrazyDJs |
נראה לי אני יותר שעיר ממך :wtf: :haha:
סתם רונן רונן... |
|
|
| Ooza |
אני בכיתה יא' נרשמתי לפני כמה חודשים לשייפ ברעננה
מטרות - בראד פיט :)
אני בחדר כושר 3 פעמיים בשבוע
A - שרירי חזה, יד קידמית, שרירי רגליים, שרירי בטן
B - שרירי גב, שרירי כתפיים, יד אחורית, שרירי בטן
A
אחרי כול אימון אני הולך 30 דקות חזרה הביתה =] |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איזה עוד מוצרים מועשרים בחלבון?!
חוץ מתונה 40גר לפחית
ביצה 6
ובשר שאני לא יודע כמה?!?#
חשוב |
לא בשר...
אם כבר אזה חזה עוף...
אבל הכי טוב דגים, ולא רק טונה מפוצץ חלבונים וגם בדגים יש קריאטין טהור |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Ooza
אני בכיתה יא' נרשמתי לפני כמה חודשים לשייפ ברעננה
מטרות - בראד פיט :)
אני בחדר כושר 3 פעמיים בשבוע
A - שרירי חזה, יד קידמית, שרירי רגליים, שרירי בטן
B - שרירי גב, שרירי כתפיים, יד אחורית, שרירי בטן
A
אחרי כול אימון אני הולך 30 דקות חזרה הביתה =] |
אימון
A
שלך לא טוב
אתה צריך להעיף ממנו תרגילי רגליים ולעשות רק חזה , יד קדמית ובטן
לרגליים תקדיש אימון בנפרד שאותו תסיים בפעילות אירובית... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אימון
A
שלך לא טוב
אתה צריך להעיף ממנו תרגילי רגליים ולעשות רק חזה , יד קדמית ובטן
לרגליים תקדיש אימון בנפרד שאותו תסיים בפעילות אירובית... |
וואו איזה בולשיט...
נתחיל בזה שאם אתה עובד על עלייה במסה לא עושים אירובי,בכלל...
באותו עניין אם אתה עובד על רגליים ואחכ עושה אירובי אזה אימון רגליים היה בזבוז זמן וזהו...
אימון צריך להיות כמה שיותר קצר אינטנסיבי ואח"כ מנוחה ושכל האנרגיה של הגוף תושקע בבניית שריר..
להתאמן חזה, רגליים, יד קדמית זה בסדר גמור אם אתה עובד AB
אל תגזים עם הבטן רק. פעמיים בשבוע זה מספיק בדיוק כמו כל שריר אחר. פעמיים בשבוע על כל שריר זה מספיק
הגוף גדל במנוחה לא באימון |
|
|
| KrazyDJs |
אחרי יותר מידי זמן שלא התאמנתי...
עוד מעט מגיע הקיץ..
אז צריך להתחיל :)
בכל מקרה שאלה לי אליכם..
כשאני מרים משקולות יד רגילות...
אני אמור להרים אותם בצורה של 90 מעלות מצידי הגוף כלפי הכתפיים..
או למתוח את כל היד למטה ולהרים עד הכתף, וכמובן להוריד בחזרה למטה ?
:wtf:
תודה :) |
|
|
|
|