return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
חדר כושר (pg. 15)
View this Thread in Original format
RoMNeT
טוב לא קראתי הכל, אלא רפרפתי בין ההודעות, אז אני יגיב בכללי לחלק מהדברים שקראתי

דבר ראשון תוספי מזון
מי שחושב שזה לא בריא או משהוא הוא טועה בגדול, מזה בעצם אבקת חלבונים? זה בעצם חלבון מיי גבינה, שזה מהמים שנשארים בהתהליך יצירת הגבינות, זה אוכל לכל דבר, כאשר אתה אוכלים קוטג הוא מכיל חלבונים, פחמימות ושומנים וכך בדיוק אבקת חלבונים זה אוכל לכל דבר
בעיקרון רוב תוספי המזון הם בריאים ואף מומלצים, כי תכלס דברים כמו גלוטמין, חומצות אמניות, מולטי ויטמינים וכו' יכולים רק לעזור לגוף, ולא רק בפיתוח גוף אלא באופן כללי לשמור על תזונה נכונה, על תפקוד טוב של דברים בגוף וכו' וכו'
דרך אגב תוספי מזון לא ממכרים! ומי שיגיד אחרת לדעתי לפחות הוא טועה
אני אישית ניסתי כמעט כל תוסף מזון שיש בארץ: גלוטמין, חומצות אמניות, אבקה לעלייה במסה(גיינרים), אבקות חלבונים למניהם, קריאטין, זמא ועוד כמה דברים
כרגע אני לא משתמש באף תוסף מזון כבר כמה חודשים כי אני מעדיף לבזבז את הכסף על דברים

אני כרגע מתאמן סביבות שנה וחצי כאשר מתוכם רק חצי שנה רציני שבהם עליתי ב10+- קילו, כאשר לא התאמנתי רציני כמעט ולא עליתי בכלום

אני עובד כרגע על תוכנית
ABCDE
A - רגליים
B - חזה
C - גב
D - כתפיים ועקבים
E - יד קדמית ואחורית

אני במיוחד אוהב תרגילים כבדים כמו סקווט, דאד ליפט, לחיצת חזה, לג פרס, מילטרי פרס וכאלו
כמו כן אני עובד על בטן פעמיים בשבוע
אורך אימון בחדר כושר שלי הוא סביבות ה40 דקות פלוס מינוס

וזהו נראה לי, לא יודע מה לכתוב עוד \: חח

והנה 2 תמנוות שלי:




אומנם אני לא ממש גדול(שוקל 78) אבל עדיין יחסית אני במצב מעולה למשהוא שמתאמן רק חצי שנה רציני
yaman
האבתי את הקוצים
-CosmicFire-
10קילו
לחצי שנה זה טוב מאד
אני בנתיים רק יורד במשקל אבל צברתי שרירים לא משהו רציני
אתה גדול יכול לעבוד חזק בחצי שנה תוצאות כאלה בלי תוספי מזון זה טוב..
אני עוד קטן 15...
אסור לי לעבוד חזק
אז עד לגיל 16 יש לי בנתיים להתחזק עוד
ב16 נתחיל לפתח גוף כמו שצריך
m0sh
טוב הגב שלי בסדר ברוך השם
אין פריצת דיסק או דלקת
הצילום יצא נקי החוליות במקום :D

אז אני אכן יתחיל עכשיו בחיזוק הגב התחתון ואוטוטו אני חוזר לאימונים מלאים
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by m0sh
טוב הגב שלי בסדר ברוך השם
אין פריצת דיסק או דלקת
הצילום יצא נקי החוליות במקום :D

אז אני אכן יתחיל עכשיו בחיזוק הגב התחתון ואוטוטו אני חוזר לאימונים מלאים


בהצלחה אחי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני עובד
A- חזה יד אחורית רגליים
B - גב כתפיים יד קידמית
שני A
שלישי B
רביעי A
חמישי B
ראשון ושישי אני לא יכול להספיק להגיע לאימון..


באמת שאין לי כוח להגיב על הכל... אבל על זה אני יגיב

אתה מגזים עם האימונים שלך... ואתה לא נותן לשריר מספיק זמן מנוחה
אם יש לך זמן להגיע 4 פעמים לחדר כושר אז עדיף לך לפצל את ה 4 אימונים ככה שיצא לך לעבוד על כל קבוצת שרירים פעם אחת בשבוע
ואז תוכל לעבוד עליה כמו בנאדם ולא סתם
הרי כל הקטע הוא שבאימון אתה קורע כביכול את השריר ואז החלבונים והמנוחה והשעות שינה וכל זה בונות את השריר מחדש
ואם אתה עושה אימון בשני... הגוף שלך לא מספיק להתאושש עד יום רביעי, ואז אתה נותן לו המון מנוחה עד שני עוד פעם...
קיצר... תפצל את זה ל 4 אימונים שונים ותעבוד כמו שצריך ותקרע את עצמך

שאני הייתי מתאמן אחרי כל אימון הייתי תפוס איזה כמה ימים טובים... מה שאומר שהייתה עבודה חזקה וטובה... אל תפחד שיתפס לך או משהו כזה כי זה טוב... זה אומר שעבדת
ותקפיד כמובן לעשות מתיחות לפני כל אימון, והרבה הרבה יותר חשוב גם אחרי כל אימון!!
m0sh
תשמע אח שלי שתי המלצות

קודם כל שתי תוכניות
ותלך לחדר כושר כל יומיים
יעני
ראשון - שלישי - חמישי
אם אתה רוצה
אז שבת- שני-רביעי-שישי
וחזרה...

תעשה 6 אימונים בשבועיים בקיצור

עכשיו שאתה עובד על שריר תעבוד באותה תוכנית על השריר הנגדי שלו
יעני
חזה - גב
יד קידמית - יד אחורית

אין לי כוח להסביר עכשיו על זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by m0sh
תשמע אח שלי שתי המלצות

קודם כל שתי תוכניות
ותלך לחדר כושר כל יומיים
יעני
ראשון - שלישי - חמישי
אם אתה רוצה
אז שבת- שני-רביעי-שישי
וחזרה...

תעשה 6 אימונים בשבועיים בקיצור

עכשיו שאתה עובד על שריר תעבוד באותה תוכנית על השריר הנגדי שלו
יעני
חזה - גב
יד קידמית - יד אחורית

אין לי כוח להסביר עכשיו על זה


תגיד לי... אתה השתגעת?!
לעשות 6 אימונים בשבוע?!
הגוף שלו יקרוס אחרי זמן קצר...
אתה חייב לתת לשרירים מנוחה כדי שהם יבנו מחדש

חוץ מזה כשיש לך קבוצת שרירים גדולה כמו חזה וכמו גב אתה מנסה כמה שפחות להתאמן על שתי הקבוצות ביחד
יד אחורית ויד קדמית משתלבות עם חזה וגב
אם אין זמן וצריך לשלב קבוצות שרירים באימון אחד אז יש שתי שיטות

שיטה ראשונה זה לשלב חזה עם יד אחורית וגב עם יד קדמית
והאפקט של זה הוא שכשאתה עובד על חזה היד האחורית עובדת ממש ממש חזק... ואז אחרי שאתה מסיים לעבוד על חזה אתה פשוט ממשיך לקרוע את היד האחורית
ואותו כנ"ל גם לגבי גב ויד קדמית, כי היד הקדמית עובדת חזק מתי שעובדים על גב
שיטה שניה היא לשלב אימון חזה עם יד קדמית וגב עם יד אחורית
ופה בא לידי ביטוי קטע של שרירים נגדיים... כי אתה עובד על חזה והיד האחורית עובדת חזק, ואז אתה פשוט בא ועובד על יד קדמית שהיא כמעט ולא התעייפה ואותו דבר לגבי גב ויד אחורית... לפי דעתי ככה זה אימון יותר אפקטיבי מאשר השיטה הראשונה ואני אישית ממליץ לכם לעבוד ככה
אלא אם כן יש לכם יותר זמן ואז הכי טוב זה לפצל את האימונים ל 4 ככה שיצא לכם קבוצת שרירים אחת באימון או מקסימום שתיים ושתתאמנו על כל קבוצת שרירים רק פעם אחת בשבוע
KosmiK-G8
פעמיים בשבוע סטרואידים
פעם בשבוע חדר כושר
ותוך חודשיים אתה נראה כמו רועי לפני הגיוס
:):happy2:
Rising
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
פעמיים בשבוע סטרואידים
פעם בשבוע חדר כושר
ותוך חודשיים אתה נראה כמו רועי לפני הגיוס
:):happy2:


וואי תודה אחי...

m0sh
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי... אתה השתגעת?!
לעשות 6 אימונים בשבוע?!
הגוף שלו יקרוס אחרי זמן קצר...
אתה חייב לתת לשרירים מנוחה כדי שהם יבנו מחדש
שבוע


וואו wtf

אמרתי 6 אימונים בשבועיים

יעני 3 בשבוע
עם מנוחה של יומיים
בתקופה של שבועיים אתה עובד שווה על שתי
הקבוצות אימונים
וזה בעצם מנוחה של 4 ימים לקבוצת שרירים שעבדת באותו אימון
ואני לא מסכים איתך בקשר ליד קדמית ואחורית

שאתה עובד על היד הקדמית אתה חייב לעבוד על האחורית כי זה שריר נגדי ואתה צריך
איזון


אני עכשיו בכלל מתאמן קצת ורק על דברים שלא מסכנים את הגב שלי
אני לא יכול לעשות תרגילים לגב כי זה כואב ואני ממש צריך עכשיו להפסיק כל שטות אפשרית
כל הרמה כבדה וכל משחק ספורט כמו כדורסל


ודרך אגב בן כמה אתה קוסמיק?

כיתה ט?
אני בכיתה ט עבדתי לא במשקל גבוה ועם הרבה חזרות
בניתי את השריר קודם
מכיתה ט לא יצא לי ללכת קבוע למכון
לא היו לי תקופות ארוכות רצופות שהייתי , כל פעם היה משהו אחר
DjNumShum
איזה חרטא..
לעבוד על 2 קבוצות שרירים גדולות באימון (חזה וגב) זה לא טוב עדיףלעבוד בכל אימון על שריר גדול אחד..

מה שרועי אמר על לשלב חזה עם יד אחורית זה באמת שילוב מצוין
חזה יד אחורית
גב כתפיים
רגליים יד קדמית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement