|
חדר כושר (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
בן 16 וחצי ומרים 28 קילו?יענו איזה 60 פאונד?אין מצבבבב
אני בקושי מרים 35 ואני בגיל שלו ונראה ממש סוס
אין מצב שהוא מרים כל כך הרבה
בקשר לדחיקה,אם אתה מרים 30 קילו זה בסדר
כשאני התחלתי להתאמן השננה פעם ראשונההתחלתי עם כמעט 40 קילו,אז אתה במשקל בסדר אין לך מה לדאוג |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by m0sh
ועוד אורן
גם לי חדר כושר עזר לגדול
והחבר שלי עם כל הכבוד , זה שהוא מתאמן הרבה לא אומר שהוא "במין יותר מכל המאמנים" וכל אחד שמדבר חושב שהוא מבין כזה גדול...תראה תעשה מה שבראש שלך . מאמני הם אנשי מקצוע והם למדו את זה וקראו את מה שחבר שלי בחיים לא קרא...
|
אתה צודק אבל יש ויש...
יש מאמני כושר שהם סתם.. בחיים שלהם הם לא הרימו משקולות
אז בתור אחד שנגיד מתאמן הרבה ומתעניין ושואל הרבה מאמנים אז הוא מגיע למצב שהוא מבין יותר מהרבה אחרים..
הבנת? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| כשאני רואה שטרד על חדר כושר מגיע ל-18 עמודים והוא פשוט לא גווע זה גורם לי רק לחשוב כמה מפלצות כושר יש בפורום...:rolleyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כשאני רואה שטרד על חדר כושר מגיע ל-18 עמודים והוא פשוט לא גווע זה גורם לי רק לחשוב כמה מפלצות כושר יש בפורום...:rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי....:D
PS:
נקרעתי עכשיו - הייתי חייב...
...חבר'ה שמתאמנים - שום דבר אישי כמובן
תהנו לכם עם משקלות... |
|
|
| DJ Alex E. |
| סטיבי אתה בטוח שאתה רוצה לפתוח סכסוך עם קומונת חדר הכושר של הפורום?:toothless |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
סטיבי אתה בטוח שאתה רוצה לפתוח סכסוך עם קומונת חדר הכושר של הפורום?:toothless |
יאללה תנו לו בראש
;) :D |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by m0sh
גם לי חדר כושר עזר לגדול
והחבר שלי עם כל הכבוד , זה שהוא מתאמן הרבה לא אומר שהוא "במין יותר מכל המאמנים" וכל אחד שמדבר חושב שהוא מבין כזה גדול...תראה תעשה מה שבראש שלך . מאמני הם אנשי מקצוע והם למדו את זה וקראו את מה שחבר שלי בחיים לא קרא...
|
ראסמי צודק זה מה שמבדיל את המאמנים מסתם זייני מוח בחדר כושר,דרך אגב
היום היה היום הראשון שלי בקורס מדריכי חדר כושר והיה פצצות
יש לנו איזה פרופסור תותח לאנטומיה שמלמד גם באוניברסיטת ת"א
בחור מצחיק סוףףף
בכל מקרה למי שרוצה רקע התחלתי וקצת לדעת עלמה הוא עובד ומה הוא מחזק
אז מצאתי ספר מושקע וענייני שמישהו הכין שנתן לי רקע
הספר מסכם את החומר התיאורטי הניתן בקורס מדריכים, וכולל בתוכו את הנושאים הבאים: אנטומיה, פיזיולוגיה, תורת האימון, פסיכולוגיה, מיומויות הדרכה ואף עזרה ראשונה
הספר נמצא כאן
תבחרו ב
save as
אחרת זה יתקע לכם זה מסמך של
1.35mb in pdf format
נ.ב- אני יודע שלאתר הזה מבחינת תקנות יש בעיה עם לינקים ישירים אבל הקובץ הזה שיתופי
בכל מקרה אם יש בעיה אז אני יתקן |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Eitan E
ראסמי צודק זה מה שמבדיל את המאמנים מסתם זייני מוח בחדר כושר,דרך אגב
היום היה היום הראשון שלי בקורס מדריכי חדר כושר והיה פצצות
יש לנו איזה פרופסור תותח לאנטומיה שמלמד גם באוניברסיטת ת"א
בחור מצחיק סוףףף
בכל מקרה למי שרוצה רקע התחלתי וקצת לדעת עלמה הוא עובד ומה הוא מחזק
אז מצאתי ספר מושקע וענייני שמישהו הכין שנתן לי רקע
הספר מסכם את החומר התיאורטי הניתן בקורס מדריכים, וכולל בתוכו את הנושאים הבאים: אנטומיה, פיזיולוגיה, תורת האימון, פסיכולוגיה, מיומויות הדרכה ואף עזרה ראשונה
הספר נמצא כאן
תבחרו ב
save as
אחרת זה יתקע לכם זה מסמך של
1.35mb in pdf format
נ.ב- אני יודע שלאתר הזה מבחינת תקנות יש בעיה עם לינקים ישירים אבל הקובץ הזה שיתופי
בכל מקרה אם יש בעיה אז אני יתקן |
thanks man!!
ויטלי... לא הבנתי מה הבעיה שלך עם אנשים שמרימים משקולות...?
יא אוכל מחנויות טבע שכמוך |
|
|
| -CosmicFire- |
| סבבה תודה איתן אחי אני יקרא |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
יאללה תנו לו בראש
;) :D |
וזה אחרי כל מה שעשיתי בישבילך ימניאק...
טוב סבבה.נראה אותך עוד מבקש ממני טובה... :mad:
:rolleyes: :cool: :rolleyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
ויטלי... לא הבנתי מה הבעיה שלך עם אנשים שמרימים משקולות...?
יא אוכל מחנויות טבע שכמוך |
שום דבר אח שלו...הרי לא אמרתי שאני לא מתאמן בכלל אלא שאני לא הולך לחדר כושר...
אני עושה כל בוקר שכיבות, בטן + יש לי המסלול ריצה לחדש בבית...אז
גם אני קצת בענינים...
אני מבין להיות חטוב סבבה אבל מנופח זה נראה לי קצת הגזמה...אפילו לא קצת...:)
נ''ב:
? :D מה ישך נגד צמחוניים אורגניים ימנופח |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
וזה אחרי כל מה שעשיתי בישבילך ימניאק...
טוב סבבה.נראה אותך עוד מבקש ממני טובה... :mad:
:rolleyes: :cool: :rolleyes: |
טלטול הכל בצחוק אל תיקח קשה
;) :) :haha:
ועוד משהו: לא זכור לי שעשית לי טובה
:conf: |
|
|
|
|